UWAGA!
15.05.2015r. - odpowiedzi na zapytania
RG.271.8.2015
Zakup i dostawa sprzętu ITC w ramach realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Numer ogłoszenia: 110728 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu ITC w ramach realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ITC wraz z częściowym montażem do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Białotarsku, Emilianowie, Lucieniu, Solcu, Sokołowie, Teodorowie i Zwoleniu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Kompletnie dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii, winien spełniać wymagania właściwych, obowiązujących norm. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, formularz cenowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, wykaz sprzętu, dowód wniesienia wadium, wydruki potwierdzające wydajność procesorów na dzień 12.05.2015r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 90
-
2 - Gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy;
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 4 - Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 5 – Oświadczenie w trybie art. 24;
Załącznik nr 6 - Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 7 – Wzór umowy,
Gostynin, 15.05.2015r.
RG.271.8.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na przedmiot zamówienia
„Zakup i dostawa sprzętu ITC w ramach realizacji projektu „Modernizacja
oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin”
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z
dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst
jednolity – Dz. U. z 2013, poz. 907 ze
zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania
dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w związku z tym udziela odpowiedzi na
zgłoszone przez wykonawcę zapytanie:
Pytanie:
Czy
Zamawiający dopuści do postępowania sprzęt opisany poniżej?
Tablica
interaktywna :
Technologia
optyczna
Przekątna
tablicy 80”
Przekątna
powierzchni roboczej 77”
Rodzaj
powierzchni magnetyczna, matowa, suchościeralna, uszkodzenie nie wpływa na
działanie tablicy
Sposób
obsługi pisak bez konieczności stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik,
możliwość obsługi przez 2 osoby jednocześnie (Win 7 i 8)
Format
obrazu 4:3
Komunikacja
USB
Wymiary
tablicy 1628 x 1229 mm
Wymiary
powierzchni roboczej 1586 x 1166 mm
Wymiary
opakowania 1785 x 1380 x 80 mm
Waga
tablicy 15 kg
Waga
z opakowaniem 24 kg
Zasilanie
USB
Akcesoria
Instrukcja obsługi, Kabel USB (9m), Pisaki (2 szt.), Uchwyty do montażu na
ścianie
System
operacyjny Linux
Windows
7 32/64 bit
Windows
8 32/64 bit
Windows
Vista 32/64 bit
Windows
XP 32/64 bit
Projektor
krótkoogniskowy dostosowany do tablic 80” w formacie 4:3
Typ
projektora Krótkoogniskowy
Technologia
DLP
Rozdzielczość
1.024 x 768 (XGA)
Kontrast
15.000:1
Jasność
3300 ANSI lm
Żywotność
źródła światła 7.000h (DynamiceECO)/3.500h (tryb normalny)
Moc/źródło
światła 240 W
Odległość
od ekranu 0.76 – 2.52 m
Odległość
od ekranu dla obrazu 80” 1.02 m
Szerokość
obrazu 1.22 – 4.06 m
Przekątna
60” - 200
Wejścia
video Composite, HDMI, S-Video, VGA (2x)
Wyjścia
video VGA (D-Sub15)
Wejścia
audi 3 x mini jack 3.5 mm
Wyjścia
audio Mini jack 3.5 mm
Porty
komunikacyjne mini USB (serwisowe), RJ-45, RS232, Trigger 12V, USB (a)
zasilające (5V/1.5A)
Wbudowany
głośnik 10 W
Waga
3.2 kg
Wymiary
(wys. x szer. x głęb.) 126 x 216 x 314 mm
Wyposażenie
standardowe Baterie do pilota, Kabel VGA (D-Sub 15), Kabel zasilający, Osłona
obiektywu, Pilot ze wskaźnikiem laserowym, Płyta CD z instrukcja obsługi.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza tablicę interaktywną
i projektor krótkoogniskowy o powyższych parametrach.