UWAGA!
15.05.2015r. - odpowiedzi na zapytania
19.05.2015r. - odpowiedzi na zapytania, zmiana terminu składania ofert
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 110728-2015 z dnia 2015-05-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gostynin
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ITC wraz z częściowym montażem do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Białotarsku, Emilianowie, Lucieniu, Solcu, Sokołowie, Teodorowie i Zwoleniu - zgodnie z opisem przedmiotu...
Termin składania ofert: 2015-05-20
RG.271.8.2015
Numer ogłoszenia: 118194 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 110728 - 2015 data 12.05.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, fax. 24 2360769.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
-
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat..
-
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat..
RG.271.8.2015
Zakup i dostawa sprzętu ITC w ramach realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Numer ogłoszenia: 110728 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu ITC w ramach realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ITC wraz z częściowym montażem do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Białotarsku, Emilianowie, Lucieniu, Solcu, Sokołowie, Teodorowie i Zwoleniu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Kompletnie dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii, winien spełniać wymagania właściwych, obowiązujących norm. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, formularz cenowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, wykaz sprzętu, dowód wniesienia wadium, wydruki potwierdzające wydajność procesorów na dzień 12.05.2015r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 90
-
2 - Gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy;
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 4 - Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 5 – Oświadczenie w trybie art. 24;
Załącznik nr 6 - Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 7 – Wzór umowy,
Gostynin, 15.05.2015r.
RG.271.8.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia „Zakup i dostawa sprzętu ITC w ramach realizacji projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin”
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w związku z tym udziela odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytanie:
Pytanie:
Czy Zamawiający dopuści do postępowania sprzęt opisany poniżej?
Tablica interaktywna :
Technologia optyczna
Przekątna tablicy 80”
Przekątna powierzchni roboczej 77”
Rodzaj powierzchni magnetyczna, matowa, suchościeralna, uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy
Sposób obsługi pisak bez konieczności stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik, możliwość obsługi przez 2 osoby jednocześnie (Win 7 i 8)
Format obrazu 4:3
Komunikacja USB
Wymiary tablicy 1628 x 1229 mm
Wymiary powierzchni roboczej 1586 x 1166 mm
Wymiary opakowania 1785 x 1380 x 80 mm
Waga tablicy 15 kg
Waga z opakowaniem 24 kg
Zasilanie USB
Akcesoria Instrukcja obsługi, Kabel USB (9m), Pisaki (2 szt.), Uchwyty do montażu na ścianie
System operacyjny Linux
Windows 7 32/64 bit
Windows 8 32/64 bit
Windows Vista 32/64 bit
Windows XP 32/64 bit
Projektor krótkoogniskowy dostosowany do tablic 80” w formacie 4:3
Typ projektora Krótkoogniskowy
Technologia DLP
Rozdzielczość 1.024 x 768 (XGA)
Kontrast 15.000:1
Jasność 3300 ANSI lm
Żywotność źródła światła 7.000h (DynamiceECO)/3.500h (tryb normalny)
Moc/źródło światła 240 W
Odległość od ekranu 0.76 – 2.52 m
Odległość od ekranu dla obrazu 80” 1.02 m
Szerokość obrazu 1.22 – 4.06 m
Przekątna 60” - 200
Wejścia video Composite, HDMI, S-Video, VGA (2x)
Wyjścia video VGA (D-Sub15)
Wejścia audi 3 x mini jack 3.5 mm
Wyjścia audio Mini jack 3.5 mm
Porty komunikacyjne mini USB (serwisowe), RJ-45, RS232, Trigger 12V, USB (a) zasilające (5V/1.5A)
Wbudowany głośnik 10 W
Waga 3.2 kg
Wymiary (wys. x szer. x głęb.) 126 x 216 x 314 mm
Wyposażenie standardowe Baterie do pilota, Kabel VGA (D-Sub 15), Kabel zasilający, Osłona obiektywu, Pilot ze wskaźnikiem laserowym, Płyta CD z instrukcja obsługi.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza tablicę interaktywną i projektor krótkoogniskowy o powyższych parametrach.
Gostynin, 18.05.2015r.
RG.271.8.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia „Zakup i dostawa sprzętu ITC w ramach realizacji projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin”
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w związku z tym udziela odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytania:
Pytanie 1)
W opisie przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej w Emilianowie w pkt 11 Zamawiający opisuje ekran ścienny w jednym miejscu dopisuje iż ma on być stojący. Proszę jednoznaczne określenie parametrów. Czy Zamawiający miał na myśli Ekran stojący na trójnogu o wymiarach 175 x 175 wysokiej jakości powierzchnia projekcyjna ze współczynnikiem odbicia światła 1.0? czy też ma być to ekran z możliwością montażu sufitowego lub ściennego z dolną belką zapobiegającą fałdowaniu, z regulacja wysokości dolnej krawędzi o powierzchni ze współczynnikiem odbicia światła 1.0?
Odpowiedź:Zamawiający miał na myśli ekran stojący na trójnogu o wymiarach 175x175, o wysokiej jakości powierzchni projekcyjnej ze współczynnikiem odbicia światła 1.0.
Pytanie 2)
W opisie przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej w Zwoleniu w pkt 51 zamawiający wymaga rozdzielczości druku mono w pionie i w poziomie odpowiednio 4800 x 1200 dpi. Ten parametr wraz z innymi wymaganiami uniemożliwia znalezienie sprzętu spełniającego wszystkie wymagania. Nie ma możliwości dostarczenia takiej drukarki, co skutkuje złożeniem oferty uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy.
Czy zamawiający dopuści drukarkę oferującą rozdzielczość drukowania w mono rzędu 1200x600 dpi?
Odpowiedź:Zamawiający dopuszcza drukarkę oferującą rozdzielczość drukowania mono rzędu 1200x600dpi.
Pytanie 3)
W opisie przedmiotu zamówienia aparat fotograficzny pkt 20. Opisany przedmiot od dłuższego czasu jest niedostępny na rynku ponadto dystrybutor nie podaje też terminu najbliższej dostawy. W związku z powyższym czy zamawiający dopuści aparat fotograficzny zgodny z opisem Aparatu fotograficznego z pkt 29?
Odpowiedź:Zamawiający nie dopuszcza zmianę opisu aparatu fotograficznego z pkt. 20 na opis aparatu fotograficznego z pkt. 29
Pytanie 4)
Czy zamawiający dopuści do postępowania sprzęt opisany poniżej?
Tablica interaktywna dotykowa:
-
Przekątna tablicy 79,8 cali,
-
technologia podczerwieni,
-
format 4:3,
-
rozdzielczość 4096x4096,
-
powierzchnia tablicy odporna na uszkodzenia: matowa, suchościeralna, ceramiczna, magnetyczna
-
sposób obsługi pisak bez konieczności stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik, możliwość obsługi przez 4 osoby jednocześnie,
-
komunikacja za pomocą przewodu usb,
-
akcesoria instrukcji obsługi, kabel USB (9m), pisaki (2 szt) uchwyty do montażu na ścianie,
-
System operacyjny Linux,
Windows 7 32/64 bip
Windows 8 32/64 bit
Windows Vista 32/64 bit
Windows XP 32/64 bit
Projektor krótkoogniskowy dostosowany do tablic interaktywnych w formacie 4;3
-
Technologia: DLP
-
Rozdzielczość nominalna XGA (1024x 768)
-
Jasność 3000 ANSI Lumenów
-
Współczynnik kontrastu 13000:1
-
wyświetlane kolory 1.07 Mld Kolorów
-
Obiektyw F=2.6/f=6,9mm
-
format obrazu Natywny 4:3 (5 do wyboru)
-
Współczynnik projekcji 0.61 (78”@0.96 m)
-
rozmiar obrazu przekątna 60” ~300”
-
współczynnik powiększenia Stały
-
moc lampy 190W
-
czas pracy lampy (Normalny/ tryb oszczędny/ tryb smartEco)* 4500/6000/6500/10000 godzin
-
regulacja zniekształcenia trapezowego 1D, pionowy (Vertical) ± 30 stopni
-
obsługiwana rozdzielczość VGA (640x480) do UXGA (1600x 1200)
-
Interfejs Computer in (D-sub 15 pin) x 2
-
Monitor out (D-sub 15 pin) x 1
-
Composite Video in (RCA) x 1
-
S- Video in (Mini DIN 4 pin) x 1
-
HDMI x 1
-
Audio in (Mini Jack) x 2
-
Audio out (Mini Jack) x 1
-
Audio L/R in (RCA ) x 1
-
Speaker x 1 910W)
-
USB (TYPE Mini B) x 1 (Downloap &Page up/down)
-
RS232 (DB-9pin) x 1
-
LAN (RJ45) x 1
-
Kompatybilność HDTV 480i / 480p/576i/576p/720p/1080i/1080p
-
kompatybilność video NTSC/PAL/SECAM
-
ciężar 2.6 kg (5.73 Ibs)
-
Słyszalny szum 32/28 dBa ( tryb normalny/Tryb ekonomiczny)
-
Zasilanie AC 100do 240V 50 do 60 HZ
-
Zużycie energii 270W (typowy) uśpienia <0,5W
-
Akcesoria (standardowe) Pilot/baterie, kabel zasilający, Instrukcja użytkownika CD, instrukcja Szybkiego uruchomienia, Karta gwarancyjna, Kabel VGA (D- sub 15 pin) Zasłonka Obiektywu.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza tablicę interaktywną i projektor dostosowany do tablic interaktywnych w formacie 4:3
Pytanie 5)
W opisie przedmiotu zamówienia Głośniki pkt 18 Opisany przedmiot zamówienia nie jest już dostępny na rynku Polskim. Czy w związku z powyższym zamawiający dopuści zestaw głośników o poniższych parametrach:
Liczba głośników: 2.0
Moc RMS (W) : 45
Zakres częstotliwości: 20 -20000 Hz
zniekształcenia (dB)>85 dB
Regulacja tonów niskich
Regulacja tonów wysokich
Dodatkowe wejścia audio
mikrofonowe, wyjście słuchawkowe tak
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zestawu głośników.
Pytanie 6)
Zamawiający w pkt 2 opisał komputer stacjonarny który ma mieć obudowę typu SFF oraz 6 wejść USB 3.0 w komputerach typu SFF nie ma komputerów z 6 wejściami USB 3.0. Czy zamawiający dopuszcza komputer z 2 wejściami USB 3.0 oraz 4 z wejściami USB 2.0?
Odpowiedź:Zamawiający dopuszcza komputer z 2 wejściami USB 3.0 oraz 4 wejściami USB 2.0
Pytanie 7)
Czy zamawiający dopuszcza do postępowania w punktach 19 oraz 44 kserokopiarkę o poniższej konfiguracji ponieważ wyspecyfikowane urządzenie przez Zamawiającego nie ma żadnych alternatywnych modeli:
Specyfikacja urządzenia:
-
budowa konsolowa
-
szybkość kopiowania 21 stron A4/minutę, 8 stron A3/minutę,
-
szybkość drukowania 21 stron A4/minutę, 8 stron A3/minutę
-
system kopiowania laser
-
rodzaj bębna organiczny
-
skala szarości 256
-
zasobniki papieru standard: 250 arkuszy papieru, maks. Do 1350 arkuszy papieru,
-
moduł duplexu automatyczny
-
automatyczny dwustronny podajnik oryginałów
-
format papieru A5 do A3 (297x 432)
-
gramatura papieru 64-157 g/m2
-
obszar wydruku ok. 289x412 mm
-
czas nagrzewania mniej niż 15 sekund
-
wymiary 570x458x570 mmwaga ok. 26,5 kg
-
zasilanie 220-240 V, 50-60 Hz
specyfikacja kopiarki
-
Podajnik dokumentów (opcja) A5-A3, max. 70 arkuszy (do 128 g/m2)
-
wielokrotność kopiowania 1-999
-
pomniejszenie powiększenie 25-400% krokowo co 1 %
-
tryb kopiowania, grupowanie, elektroniczne sortowanie, znakowanie stron(numeracja, czas) kopiowanie książek, 2/4 strony na 1, kopiowanie identyfikatorów, obracanie obrazu, sortowanie naprzemienne, druk/ kopia dwustronna (opcja)
-
czas uzyskania pierwszej kopii A4 ok 6 sekund
-
pamięć urządzenia 128 MB
-
rozdzielczość 600x600 dpi
specyfikacja drukarki
-
kontroler GDI(opcjonalnie kontroler IC-209 PCL 5e/6)
-
pamięć 128 MB (współdzielona)
-
rozdzielczość 600x600 dpi (opcjonalnie max. 1200 x 600 dpi przy użyciu kontrolera PCL IC-209)
-
karta sieciowa tak
-
protokoły sieciowe TCP/IP (Ipv4, Ipv6) SNMP HTTP
-
Interfejs standard – USB 2.0,
-
opcja – IC209: PCL 5e/6
-
sterowniki Windows Server 2003 (32/64 bit), 2008 (32/64 bit), 2008 R2, Window XP/ VISTA 7(32-64 bit)
specyfikacja skanera
-
Rodzaj skanowania Standard TWAIN – scan, Scan – to- USB, opcja: Scan-to email/FTP/PC (SMB), Network TWAIN scan
-
rozdzielczość max. 600 dpi
-
szybkość skanowania max. 46 oryginałów/min (cz- b)
-
max. 20 oryginałów/ min (kolor)
-
Rozmiar oryginałów A5 do A3
-
format skanowania PDF, JPG, TIFF
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zaproponowanej kserokopiarki .
W związku z powyższym Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza nowy.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat, w terminie do dnia 21.05.2015r., do godz. 10.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2015 r., o godz. 10.30, w siedzibie U.G. Gostynin, ul. Rynek 26,