UWAGA
26.04.2017 R- ODPOWIEDŹ NA
ZAPYTANIA - POBIERZ
Przedmiar
robót w branży budowlanej dla szkoły w Sierakówku zamieszczony pomyłkowo w dwóch plikach – do wyceny
przyjąć należy jedną wersję.
Zamawiający informuje, iż wadium (wnoszone w innej formie niż pieniądz)
winno być wniesione odrębnie dla każdej z części zamówienia.
Ogłoszenie nr 69044 - 2017 z dnia
2017-04-19 r.
Gostynin: Termomodernizacja budynków
szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach
projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na
terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach Osi Priorytet IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2.
„Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Mazowieckiego na lata 2014 -2020
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, krajowy numer
identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek 26, 09500 Gostynin, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 752, e-mail
przetargi@gminagostynin.pl, faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (URL): uggostynin.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
tak
uggostynin.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
uggostynin.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja
budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach
projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na
terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Numer referencyjny: RG.271.1.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający
dokonał podziału zamówienia na 4 części: 1. Część 1 zamówienia -
Termomodernizacja budynku szkoły Sierakówek, 2. Część 2 zamówienia -
Termomodernizacja budynku szkoły Lucień, 3. Część 3 zamówienia -
Termomodernizacja budynku szkoły Emilianów, 4. Część 4 zamówienia -
Termomodernizacja budynku szkoły Solec. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy
Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca
1974r. – Kodeks pracy) wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji
zamówienia tj. - w zakresie wykonywania czynności prac ogólnobudowlanych, - w
zakresie montażu sieci i instalacji sanitarnych, wentylacyjnych oraz
elektrycznych.
II.5) Główny kod CPV: 45100000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
data
zakończenia: 10/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca wykonał w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę
budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku lub budynków(w
ramach jednej umowy) o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane. 2) aby Wykonawca skierował do realizacji
zamówienia publicznego, osoby odpowiedzialne za: kierowanie robotami
budowlanymi tj. - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń sanitarnych, - jedną osobą posiadającą uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności
instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych, - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
potwierdzone co najmniej 2-letnią praktyką zawodową (dotyczy tylko części 2
zamówienia – Termomodernizacja budynku szkoły Lucień).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 2. Wykaz osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z
art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby
innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2,
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu , Dowód
wniesienia wadium , Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących
ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych
dokumentów, W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone
liderowi, Zobowiązanie podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający przystępując do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokościach: 1) dla części 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku
szkoły Sierakówek – w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych);
2) dla części 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku szkoły Lucień – w
wysokości 9000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych); 3) dla część 3
zamówienia – Termomodernizacja budynku szkoły Emilianów – w wysokości 10 000,00
zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 4) dla części 4 zamówienia –
Termomodernizacja budynku szkoły Solec w wysokości – 6000,00zł (słownie: sześć
tysięcy złotych); Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem
terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres
gwarancj jaości na roboty budowlane
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z
następujących okoliczności: 1) zmiany osób określonych w § 7 ust. 1 i 2 wzoru
umowy 2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku
VAT oraz w przypadkach określonych w § 5 ust. 7, 8 i 10 wzoru umowy 3) terminu
wykonania przedmiotu umowy w przypadku:1) wystąpienia nietypowych dla naszego
klimatu warunków atmosferycznych odbiegających od typowych uniemożliwiających
prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania,
przeprowadzenia prób i sprawdzeń dokonywania odbiorów np. gradobicia, trąby
powietrzne, obfite i długotrwałe trwające minimum 10 dni opady atmosferyczne,
2) zlecenia wykonania robót dodatkowych, o którym mowa w § 6 ust. 10, 3)
wystąpienia okoliczności ze strony Zamawiającego nie przewidzianych na etapie
podpisania umowy a mających wpływ na terminowe wykonanie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Trmomodernizacja
budynku szkoły Sierakówek
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:1.1.Zakres
branży architektonicznej: • Demontaż parapetów zewnętrznych i orynnowania; •
Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej
bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 14cm w
technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja
z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach; • Ściany nadziemia-
przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 14cm
metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych; • Montaż orynnowania; •
Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; Zakres dodatkowy branży
architektonicznej: • Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm; •
Wejście główne: montaż płytek gresowych, uzupełnienie balustrad wraz z
malowaniem 1.2. Zakres branży elektrycznej: • Montaż elementów systemu
monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., instalacji solarnej, liczników energii
elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników temperatury; •
Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem instalacji; • Montaż
instalacji odgromowej; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 8 opraw; • Montaż
modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji; • Okablowanie do instalacji
oświetlenia zewnętrznego; 1.3. Zakres branży sanitarnej: • Częściowy demontaż
instalacji c.o.- demontaż grzejników • Montaż pomp, regulatorów obiegu,
regulatorów pogodowych, manometrów- modernizacja kotłowni; • Montaż otulin na
przewodach instalacji c.o. wraz z malowaniem i oznakowaniem; • Regulacja
instalacji c.o.- montaż głowic termostatycznych; • Montaż grzejników; • Montaż
nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45400000-1, 45311000-0,
45300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres
gwarancji jakości na roboty budowlane
|
40
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja
budynku szkoły Lucień
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: 2.1. Zakres
branży architektonicznej: • Demontaż parapetów zewnętrznych i orynnowania; •
Ściany fundamentowe (sala gimnastyczna)- odkopanie ścian, wykonanie izolacji
przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt
styropianowych gr. 12cm w technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z
płytek elewacyjnych, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy
ścianach; • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia
płytami styropianowymi gr. 10cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów
zewnętrznych; • Montaż nowych obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem; •
Montaż stolarki okiennej i częściowo drzwiowej Zakres dodatkowy branży
architektonicznej: • Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm; 2.2.
Zakres branży elektrycznej: • Montaż rozdzielnicy głównej oraz rozdzielnicy
instalacji wentylacji; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 4 oprawy • Montaż
modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji; • Okablowanie do instalacji
oświetlenia zewnętrznego; • Rozbudowa kotłowni: rozbudowa tablicy głównej w
kotłowni, wykonanie instalacji zasilania dodatkowych urządzeń kotłowni; •
Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., instalacji
solarnej, liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz
czujników temperatury; • Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem
instalacji; • Montaż instalacji odgromowej. 2.3. Zakres branży sanitarnej: •
Częściowy demontaż instalacji c.o.- rozdział na dwa obiegi; • Montaż pomp,
regulatorów pogodowych, manometrów- modernizacja kotłowni; • Montaż otulin na
przewodach instalacji c.o. wraz z malowaniem i oznakowaniem; • Regulacja
instalacji c.o.- montaż głowic termostatycznych; • Montaż jednostek
wentylacyjnych z odzyskiem ciepła (sala gimnastyczna); • Montaż czerpnio-
wyrzutni powietrza; • Montaż nawiewników okiennych dwusystemowych
higrosterowalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45300000-0, 45311000-0,
45400000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres
gwaancji jakości na oboty budowlane
|
40
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Trmomodernizacja
budynku szkoły Emilianów
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:3.1.Zakres
branży architektonicznej: • Demontaże- parapety zewnętrzne, orynnowanie; •
Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej
bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 14cm w
technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja
z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach; • Ściany nadziemia-
przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 14cm
metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych; • Częściowa wymiana stolarki
okiennej i drzwiowej; • Docieplenie stropodachu: wełną mineralną gr 21cm,
pokrycie papą termozgrzewalną 2 warstwy, demontaż obróbek blacharskich i montaż
nowych; • Montaż orynnowania; • Naprawa kominów: uzupełnienie tynków i czapek
kominowych, malowanie; Zakres dodatkowy branży architektonicznej: • Chodniki i
opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm; • Wejście główne: montaż płytek
gresowych, uzupełnienie balustrad wraz z malowaniem 3.2. Zakres branży
elektrycznej: • Montaż monitoringu: montaż szaf dystrybucyjnych, montaż
wodomierzy, montaż liczników energii, okablowanie oraz oprogramowanie serwera
monitoringu; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 10 opraw; • Montaż fotowoltaiki
wraz z rozruchem instalacji; • Montaż instalacji odgromowej; • Montaż zasilania
instalacji wentylacji. 3.3. Zakres branży sanitarnej: • Montaż głowic
termostatycznych; • Montaż nawiewników okiennych higrosterowalnych; • Montaż
jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła (sala gimnastyczna); • Montaż
czerpni powietrza (sala gimnastyczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45400000-1, 45311000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres
gwarancji jakości na roboty budowlane
|
40
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4 Nazwa: Termomodrnizacja
budynku szkoły Solec
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:4.1. Zakres
branży architektonicznej: • Demontaż parapetów, obróbek blacharskich i
orynnowania; • Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji
przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt
styropianowych gr. 8cm w technologii lekkiej mokrej, izolacja z folii
kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach; • Ściany nadziemia- przygotowanie
podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 8cm metodą lekką
mokrą, montaż parapetów zewnętrznych; • Montaż obróbek i orynnowania; • Wymiana
stolarki drzwiowej zewnętrznej; • Docieplenie stropu nad wejściem głównym-
wełna 10cm; • Częściowe docieplenie stropu budynku głównego- wełna gr. 20cm; •
Docieplenie ścianek kolankowych metodą lekką mokrą- styropian gr. 12 i 14cm;
Zakres dodatkowy branży architektonicznej: • Chodniki i opaski- opaski z kostki
brukowej gr. 6cm; • Remont podjazdu dla niepełnosprawnych. 4.2. Zakres branży
elektrycznej: • Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o.,
c.w.u., liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników
temperatury; • Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem
instalacji; • Montaż instalacji odgromowej; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 8
opraw; • Montaż modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji; • Okablowanie
do instalacji oświetlenia zewnętrznego; 4.3. Zakres branży sanitarnej: • Montaż
liczników ciepła; • Montaż otulin termoizolacyjnych na przewodach c.o.,
oznakowania obiegów w kotłowni; • Montaż głowic termostatycznych; Montaż
nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45400000-1, 45311000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres
gwarancji jakości na roboty budowlane
|
40
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Do pobrania: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia -
pobierz; Załącznik
Nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy w trybie
art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu;Załącznik
Nr 2- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – w trybie art. 25a
ust. 1 ustawy;
Załącznik
Nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane w
terminie 3 dni od dania zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;
Załącznik
Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego;
Załącznik
Nr 5 - Formularz ofertowy;
Załącznik
nr 6 - Wzór umowy + gwarancja;
Załącznik
nr 7 – Przedmiary robót; (patrz wyjaśnienie wyżej).
Załącznik
nr 8 – Dokumentacja projektowa;
1) szkoła Sierakówek;
2) szkoła Lucień;
3) szkoła emilianów;
4) szkoła Solec.
Załącznik
nr 9- STWIOR.