Ogłoszenie nr 571336-N-2017 z dnia
2017-08-11 r.
Gmina Gostynin: Przebudowa dróg gminnych na terenie
Gminy Gostynin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się
wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub
działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot,
któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny
61101592200000, ul. Rynek 26 , 09500 Gostynin, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. 242 360 752, e-mail przetargi@gminagostynin.pl,
faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (URL): www.uggostynin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.uggostynin.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemne
Adres:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych
na terenie Gminy Gostynin
Numer referencyjny: RG.271.1.11.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia
jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Jastrzębia, Jaworek, Zuzinów,
Józefków, Gulewo, Zaborów Stary, Antoninów, Skoki, Strzałki, Osada - zgodnie z
podziałem zamówienia na części. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo
zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca
1974r. – Kodeks pracy) osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia
polegające na: - wykonywaniu podbudowy drogi, - układaniu i zagęszczaniu
nawierzchni bitumicznej.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca wykonał w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa
zamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub
modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości robót nie mniejszej niż
50 000 zł brutto każda. 2) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia
publicznego, osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi z
uprawnieniami w specjalności drogowej. Zamawiający oceni spełnienie powyższych
warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU
ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o braku
podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, który
powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec
nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na
ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniach, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu,Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY
PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE
W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub
osób podpisujących ofertę - jeżeli dotyczy; Dokumenty wskazujące, że osoba
podpisująca ofertę i inne dokumenty i oświadczenia jest do tej czynności
umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu w
myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, W przypadku złożenia oferty wspólnej –
pełnomocnictwo udzielone liderowi, Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli
dotyczy- , Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową (dla każdej części
osobno).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której
jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne
urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji
elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Termin zakończenia robót może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1)
wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych,
uniemożliwiających wykonanie robót, wystąpienia nietypowych dla naszego klimatu
warunków atmosferycznych odbiegających od typowych uniemożliwiających
prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania,
przeprowadzenia prób i sprawdzeń dokonywania odbiorów np. gradobicia, trąby
powietrzne, obfite i długotrwałe trwające minimum 10 dni opady atmosferyczne,
2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po
stronie Zamawiającego Zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku
VAT oraz w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Jastrzębia
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej
dł. 295m w m. Jastrzębia. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Zakres robót obejmuje
także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 2szt., tabliczka „Zmiana
nawierzchni” 2szt. oraz znak B-33 „40” 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Jaworek
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 475m w m. Jaworek. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Zakres robót obejmuje
także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni”
1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 1szt. oraz znak D-47 „Droga wewnętrzna
koniec” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Zuzinów
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 542m w m. Zuzinów. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 12cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m, wykonanie obustronnych
poboczy z gruntu rodzimego i pospółki żwirowej szer. 0,5m oraz wykonanie dwóch
zjazdów z kruszywa łamanego gr. 15cm na długości 10m na przecięciu z drogą
gminną gruntową. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak
A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak B-5n „10T” 1szt. oraz
tabliczka „Nie dotyczy służb komunalnych i maszyn rolniczych” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Józefków
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 295m w m. Józefków. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Zakres robót obejmuje
także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana
nawierzchni” 1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 1szt., znak D-47 „Droga
wewnętrzna koniec” 1szt., znak B-5n „12T” 2szt. oraz tabliczka „Nie dotyczy
służb komunalnych i maszyn rolniczych” 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
5
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Gulewo
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 295m w m. Gulewo. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 10cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m, wykonanie obustronnych
poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m oraz wykonaniu dwóch zjazdów z kruszywa
łamanego gr. 15cm na długości 10m na połączeniu z drogami gruntowymi. Zakres
robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka
„Zmiana nawierzchni” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
6
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Zaborów Stary
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 420m w m. Zaborów Stary. Zakres robót obejmuje profilowanie
istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z
kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 4,0m, wykonanie warstwy
z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Zakres robót obejmuje
także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana
nawierzchni” 1szt., znak A-1 1szt. oraz znak A-2 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
7
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Antoninów
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 285m w m. Antoninów. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 7cm po zagęszczeniu na szerokości 4,0m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także
zamontowanie rur osłonowych typu Arot (niebieskie) na kable energetyczne
przebiegające pod drogą- 4 miejsca o długości około 4m każde.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
8
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Skoki
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 277m w m. Skoki. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Zakres robót obejmuje
także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana
nawierzchni” 1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 1szt., znak D-47 „Droga
wewnętrzna koniec” 1szt. oraz znak B-33 „40” 2szt. Ponieważ połączenie z drogą
wojewódzką nr 573 stanowi odrębne opracowanie, utwardzenie należy rozpocząć w
odległości 20 metrów od drogi wojewódzkiej, powstały odcinek należy utwardzić
warstwą z kruszywa łamanego gr. 13cm na szerokości 3,6m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
9
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Strzałki
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 323m w m. Strzałki. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także
zamontowanie rur osłonowych typu Arot (niebieskie) na kable energetyczne
przebiegające pod drogą- 2 miejsca o długości około 6m każde. Zakres robót
obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana
nawierzchni” 1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 2szt., znak D-47 „Droga
wewnętrzna koniec” 2szt., znak B-33 „40” 1szt. oraz znak B-34 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
10
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Osada
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi
gminnej dł. 310m w m. Osada. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej
nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m, wykonanie warstwy z masy
bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie
obustronnych poboczy z gruntu rodzimego i pospółki żwirowej szer. 0,3m. Zakres
robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak B-33 „40” 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Okres gwarancji jakości na roboty
budowlane
|
40,00
|
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia -
pobierz; Załącznik nr 1-10 -
Przedmiary robót;
Załącznik
Nr 11 - Oświadczenie Wykonawcy w trybie
art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik
Nr 12- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – w trybie art.
25a ust. 1 ustawy;
Załącznik
Nr 13 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane w
terminie 3 dni od dania zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;
Załącznik
Nr 14 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego;
Załącznik
Nr 15 - Formularz ofertowy;
Załącznik
nr 16 - Wzór umowy + gwarancja;