Gostynin, dnia 03.01.2014r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Parkowa 32
09-500 Gostynin
Tel. 024 236 07-77/ Fax. 024 236 07-76
www.gops.igostynin.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2014
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 32 przystępuje do ogłoszenia zapytania ofertowego na:
dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gminy w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”
na lata 2014-2020
Szacunkowa wartość zamówienia:
poniżej 14 tys. euro.
1. Przedmiot zamówienia:
dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy GostyninZespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Emilianowie
Zespół Szkoły podstawowej i Gimnazjum w Sierakówku
Zespół Szkoły podstawowej i Gimnazjum w Solcu
Szkoła Podstawowa w Teodorowie
Szkoła Podstawowa w Zwoleniu
Szkoła Podstawowa w Sokołowie
2. Termin podpisania umowy13 styczeń 2014r.
3. Termin realizacji zamówienia: 14 styczeń 2014r. do 31 grudzień 2014r.
4. Odbiór posiłków: Stołówka Szkolna przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Białotarsku oraz ze Stołówki Szkolnej przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lucieniu
5. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci spełniający warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca musi dysponować odpowiednim pojazdem przystosowanym do przewożenia posiłków, spełniającym wymogi sanitarno epidemiologiczne; osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (rozwożące posiłki), muszą posiadać aktualne badania lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
5. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą (załącznik nr 1) należy dostarczyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Oferenta – załącznik nr 2;
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia - rozwożące posiłki, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia lekarskiego z badania przeprowadzonego do celów sanitarno - epidemiologicznych
6. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, zastrzega sobie prawo kontroli sanitarno - epidemiologicznej pojazdu i wglądu do książki sanitarnej pojazdu oraz książeczki sanitarno – epidemiologicznej osoby uczestniczącej przy wykonywaniu zamówienia - rozwożąca posiłki - przed podpisaniem umowy, a także w trakcie realizacji zamówienia. Utrudnianie bądź uniemożliwianie kontroli i wglądu w dokumenty na żądanie będzie podstawą do nie podpisania umowy, jej wypowiedzenia, podobnie jak negatywny wynik kontroli.
7. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi / Usługodawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Oferty należy dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 32, 09-500 Gostynin, lub przesłać ofertę wraz z załącznikami na adres poczty elektronicznej:
gopsgost@wp.pl , włącznie
do godziny 12ºº dnia 10 stycznia 2014r.10. Ocena ofert zostanie dokona w dniu 10 stycznia 2014r.
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
12. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
13. Zamawiający powiadomi o wyborze oferty wybranego Oferenta za pośrednictwem poczty, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
14. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Jastrzębska pod numerem telefonu:
(024) 236 07-76
Do pobrania:Załącznik nr 1 -
pobierz
Załącznik nr 2 -
pobierz