08.04.2015r. - odpowiedzi na zapytania i zmiana terminu składania ofert (patrz dół strony)
RG.271.5.2015
Numer ogłoszenia: 77920 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 67898 - 2015 data 26.03.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, fax. 24 2360769.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
-
W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia: 1. roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - 0,585 km; 2. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne grunt kategorii II-IV - 2457 m2; 3. podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna grubości 15 cm - 2398,5m2; 4. nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych gr. 6 cm - 2340m2; 5. wyrównanie poboczy - 585 m2; 6. oznakowanie 7. obsługa geodezyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budolwanych..
-
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia: 1. roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - 0,585 km; 2. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne grunt kategorii II-IV - 2457 m2; 3. podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna grubości 15 cm - 2398,5m2; 4. nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych gr. 6 cm - 2340m2; 5. wyrównanie poboczy - 585 m2; 6. oznakowanie 7. obsługa geodezyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa przedmiar robót i opis techniczny..
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
-
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat..
-
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat..
RG.271.5.2015
Przebudowa drogi gminnej w m. Nagodów na odcinku 0+ 715 km do 1+300 km
Numer ogłoszenia: 67898 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Nagodów na odcinku 0+ 715 km do 1+300 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - 0,585 km; 2. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne grunt kategorii II-IV - 2457 m2; 3. podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna grubości 15 cm - 2398,5m2; 4. nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych gr. 6 cm - 2340m2; 5. wyrównanie poboczy - 585 m2; 6. oznakowanie 7. obsługa geodezyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budolwanych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - kierownik budowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 95
-
2 - Gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w § 6 ust. 5, 6 i 8 wzoru umowy 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 3 ust. 3 wzoru umowy 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 6 ust. 8.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik nr 1;
Załącznik nr 2;
Załącznik nr 3;
Załącznik nr 4;
Załącznik nr 5;
Załącznik nr 6;
Załącznik nr 7 - nowy wzór;
Załącznik nr 8;
Załącznik nr 9; mapy;
Załącznik nr 10
Gostynin, 08.04.2015r.
RG.271.5.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.
„Przebudowa drogi gminnej w m. Nagodów na odcinku 0+715km do 1+300 km”
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytanie 1.
Prosimy o jednoznaczne określenie przedmiotu zamówienia. SIWZ określa, że „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja techniczna, opis techniczny stanowiące załączniki”. Natomiast dokumentacja techniczna określa inny zakres robót niż określony jest w SIWZ i przedmiarze.
Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia , iż szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa przedmiar robót i opis techniczny. Dokumentacja techniczna m. in. mapy służą tylko poglądowo.
Pytanie 2.
Prosimy o załączenie Specyfikacji Technicznych na mieszankę mineralno – bitumiczną i kruszywo na podbudowę.
Odpowiedź: Brak specyfikacji technicznej.
Pytanie 3.
Prosimy o podanie kategorii ruchu remontowanej drogi.
Odpowiedź: Kategoria ruchu remontowanej drogi KR1-KR2.
Pytanie 4.
Czy zamawiający dopuszcza wykonanie podbudowy z kruszywa wapiennego?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza podbudowy z kruszywa wapiennego.
Pytanie 5
Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę zapisu w SIWZ pkt 8.11 na zgodny z nowym brzmieniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Odpowiedź: Powyższy zapis nie dotyczy SIWZ Zamawiającego.
Zamawiający informuje, iż dokonał modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym wzoru umowy- (załącznik nr 7), w §5 ust. 1 pkt 8. Nowy zapis brzmi: „Przygotowanie właściwej dokumentacji odbiorowej robót pozwalającej na ocenę należytego wykonania robót, w tym dokonanie w obecności Zamawiającego i w miejscach wskazanych przez niego odwiertów pomiaru grubości warstw w ilości 1 odwiert na 150 mb drogi.
W związku z powyższym zmianie ulega ogłoszenie o zamówieniu, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 14 kwietnia 2015 r. do godz.10:00, otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10:30.