RG.271.12.2015
Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej gminnej w
miejscowości Leśniewice
Numer ogłoszenia: 233014 - 2015; data
zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks
24 2360769.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.gminagostynin.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej gminnej w
miejscowości Leśniewice.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przebudowa dachu świetlicy w miejscowości Leśniewice. Zakres robót obejmuje:
Roboty rozbiórkowe W skład głównych robót rozbiórkowych wchodzi demontaż
pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych wraz z ich utylizacją,
rozbiórka obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem, rozbiórka drewnianej
konstrukcji dachu, rozbiórka fragmentu ściany zewnętrznej wraz z fundamentami,
rozbiórka podłogi drewnianej. UWAGA: Roboty rozbiórkowe nie dotyczą dachu
części garażowej Roboty budowlano- montażowe W skład głównych robót montażowych
wchodzą montaż stóp fundamentowych wraz ze słupami oraz podciągiem, montaż
wieńcy obwodowych, montaż dźwigarów dachowych wraz z całą konstrukcją dachu i
pokryciem. UWAGA: Roboty montażowe nie dotyczą części garażowej Inwestor
zapewnia materiał na konstrukcję dźwigarów dachowych- pas dolny, pas górny,
wykratowanie dźwigarów. Pozostałe tj. blachy węzłowe, śruby, łączniki, stężenia
i płatwie ująć w wycenie. Inwestor zapewnia materiał na pokrycie dachu: blacha
dachówkowa. Pozostałe tj. blacha płaska na obróbki do ujęcia w wycenie. Stan
istniejący: wykonana jest ściana z gazobetonu gr. 24cm z tyłu budynku oraz
wieńcem żelbetowym- pominąć w wycenie. Szczegółowy zakres robót określa
dokumentacja projektowa i przedmiar robót..
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wykonawca
przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000 zł
(trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę
budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie dachu obejmującymi
wykonanie lub wymianę pokrycia dachowego i konstrukcji , oraz wartości
robót nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie
spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony,
jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno
- budowlanej bez ograniczeń - kierownik robót. Ocena spełniania warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie
spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz
ofertowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, kosztorys
ofertowy, dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w
przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych umowie;
2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 2 ust. 3 wzoru
umowy; 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania
robót dodatkowych.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik
nr 1 – Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 2 – Wykaz robót;
Załącznik nr 3 – Wykaz
osób + oświadczenie;
Załącznik nr 4 - Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 5 - Oświadczenie w trybie art.
24;
Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 7 – Wzór umowy;
Załącznik nr 8 – Przedmiar robót;
Załącznik nr 9 – Dokumentacja projektowa.