RG.271.14.2015
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Numer ogłoszenia: 261798 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych w miejscowościach : Dąbrówka, Jastrzębia, Białotarsk, Wrząca, Podgórze, Mysłownia, Skrzany, Sałki, Zaborów Nowy, Stefanów, Feliksów..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: dwie roboty drogowe polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości robót nie mniejszej niż 50 000 zł każda. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 95
-
2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w ďż˝ 6 ust. 5, 6 i 8 wzoru umowy; 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w ďż˝ 3 ust. 3 wzoru umowy; 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych, o których mowa w ďż˝ 6 ust. 8.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 115/2 w miejscowości Dąbrówka - odcinek 0,400 km. Zakres robót obejmuje m.in. : - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego; - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo- żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Jastrzębia.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 38/1 w miejscowości Jastrzębia - odcinek 0,230 km. Zakres robót obejmuje m.in. : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - podbudowa z kruszywa - oznakowanie,.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Białotarsk.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 26 w miejscowości Białotarsk - odcinek 0,210km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - podbudowa z kruszywa łamanego - pobocza; - oczyszczenie i remont przepustów,.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wrząca.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 50 w miejscowości Wrząca - odcinek 0,220 km. Zakres robót obejmuje m.in. : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Podgórze.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 68/2 w miejscowości Podgórze - odcinek 0,200 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w m. Jaworek - Mysłownia- Łokietnica.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 51 w miejscowości Mysłownia - odcinek 0,205km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w Skrzany.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 68 w miejscowości Skrzany odcinek 0,250 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Sałki.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 45 w miejscowości Sałki - odcinek 0,190 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, -pobocza..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Zaborów Nowy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 84 w miejscowości Zaborów Nowy - odcinek 0,290 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, -oznakowanie..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Stefanów.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej położonej na działce o nr ewid. 59 w miejscowości Stefanów - odcinek 0,210 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Feliksów.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej, - warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik nr 1 â 11 - Przedmiary
Załącznik nr 12 â Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 13 â Wykaz robót;
Załącznik nr 14 â Wykaz osób;
Załącznik nr 15 - Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 16 - Oświadczenie w trybie art. 24;
Załącznik nr 17 â Formularz ofertowy;
Załącznik nr 18 â Wzór umowy;