UWAGA!
26.11.2016 R. â ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
01.12.2015- ZMIANA SIWZ I ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 315866-2015 z dnia 2015-11-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gostynin
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup biletów miesięcznych w ramach linii komunikacji regularnej, które swym przebiegiem umożliwiają dowóz i odwóz uczniów do szkół na zajęcia lekcyjne w dni nauki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r....
Termin składania ofert: 2015-12-02
Numer ogłoszenia: 325184 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 315866 - 2015 data 23.11.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, fax. 24 2360769.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
-
W ogłoszeniu jest: : Przedmiot zamówienia obejmuje zakup biletów miesięcznych w ramach linii komunikacji regularnej, które swym przebiegiem umożliwiają dowóz i odwóz uczniów do szkół na zajęcia lekcyjne w dni nauki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r ( z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii, wakacji) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przewóz do następujących szkół: Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Białotarsku, Białotarsk 34, Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Emilianowie, Stefanów 38; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lucieniu, Lucień 46; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierakówku, Sierakówek 1; Szkoły Podstawowej w Sokołowie, Sokołów 10; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Solcu, Solec 6; Szkoły Podstawowej w Zwoleniu, Zwoleń 35/36; Przewidywana szacunkowa liczba uczniów objętych przewozem - 545 osób.
-
W ogłoszeniu powinno być: : Przedmiot zamówienia obejmuje zakup biletów miesięcznych w ramach linii komunikacji regularnej, które swym przebiegiem umożliwiają dowóz i odwóz uczniów do szkół na zajęcia lekcyjne w dni nauki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r ( z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii, wakacji) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przewóz do następujących szkół: Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Białotarsku, Białotarsk 34, Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Emilianowie, Stefanów 38; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lucieniu, Lucień 46; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierakówku, Sierakówek 1; Szkoły Podstawowej w Sokołowie, Sokołów 10; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Solcu, Solec 6; Szkoły Podstawowej w Zwoleniu, Zwoleń 35/36; Przewidywana szacunkowa liczba uczniów objętych przewozem - 507 osób.
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
-
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat, pok. nr 2..
-
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat, pok. nr 2..
RG.271.17.2015
Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016
Numer ogłoszenia: 315866 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup biletów miesięcznych w ramach linii komunikacji regularnej, które swym przebiegiem umożliwiają dowóz i odwóz uczniów do szkół na zajęcia lekcyjne w dni nauki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r ( z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii, wakacji) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przewóz do następujących szkół: Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Białotarsku, Białotarsk 34, Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Emilianowie, Stefanów 38; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lucieniu, Lucień 46; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierakówku, Sierakówek 1; Szkoły Podstawowej w Sokołowie, Sokołów 10; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Solcu, Solec 6; Szkoły Podstawowej w Zwoleniu, Zwoleń 35/36; Przewidywana szacunkowa liczba uczniów objętych przewozem - 545 osób..
II.1.5)
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wielkość zamówienia do 10% wartości zamówienia podstawowego, obejmującego przewóz uczniów do szkół w roku 2016 na terenie Gminy Gostynin. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu, w odniesieniu do zamówień uzupełniających zobowiązany jest zastosować stawki jednostkowe nie wyższe niż wynikające ze złożonej oferty
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r, Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620);
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę obejmującą przewóz dzieci w okresie pełnego roku szkolnego, a wartość usługi opiewa na kwotę brutto minimum 200 000,00 zł.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 12 sprawnymi autobusami z min. 39 miejscami siedzącymi, wraz z informacją o podstawie do dysponowania.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca dysponuje co najmniej dwunastoma osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autokarami.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli, Wykonawca wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 98
-
2 - Termin płatności - 2
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego w przypadku gdy: a) nastąpi zmiana osób określonych w umowie, b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) nastąpi zmiana powodująca zmianę wartości zamówienia w tym ilości dowożonych dzieci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik nr 1 â Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 2 - Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 3 âOświadczenie w trybie art. 24;
Załącznik nr 4 â Wykaz usług;
Załącznik nr 5 - Wykaz sprzętu;
Załącznik nr 6 â Oświadczenie â uprawnienia;
Załącznik nr 7 â Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 8 â Formularz ofertowy;
Załącznik nr 9 -Projekt umowy;
Załącznik nr 10 â Zobowiązanie.
Gostynin, 26.11.2015r.
RG.271.17.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na âPrzewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016â.
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. â Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity â Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udzielam odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytania:
Pytanie 1.
Prosimy o korektę i doprecyzowanie dotyczące wymagań w zakresie dysponowania potencjałem technicznym w nawiązaniu do rzeczywistej ilości autobusów realizujących przewozy?
Proponujemy poniższy zapis: âWykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 12 sprawnymi autobusami z min. 39 miejscami siedzącymi do obsługi codziennej przewozów, oraz 2 sprawnymi autobusami rezerwowymi z min. 39 miejscami siedzącymi wraz z informacją o podstawie do dysponowania. Wykonawca dysponuje co najmniej 14 osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autokarami.
Argumentacja: Obecnie do realizacji przewozów wykorzystywanie 12 autobusów. Jeżeli ma zostać zagwarantowana jakość wykonywanych przewozów na obecnym poziomie ilość ta jest niezbędna. Należy pamiętać o zapewnieniu rezerwowych autobusów w przypadku awarii.
Odpowiedź: Zamawiający nie wprowadza zmian do SIWZ.
Pytanie 2.
Czy Zamawiający skoryguje SIWZ w celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz szybkiej reakcji w przypadku awarii autobusu na poniższy zapis:
Wykonawca będzie posiadał zaplecze techniczne na terenie miasta i Gminy Gostynin składające się z minimum: myjni dla autobusów, dwóch stanowisk serwisowo naprawczych oraz miejsc postojowych dla autobusów potrzebnych do realizacji przewozów.
W przypadku podmiotów nie posiadających własnego zaplecza przedstawią one umowę na podstawie, której takim zapleczem dysponują na okres obowiązywania umowy.
Odpowiedź: Zamawiający nie wprowadza zmian do SIWZ.
Pytanie 3
Czy Zamawiający dokona korekty i rozszerzy zapisy SIWZ dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji w związku z tym, iż przetarg jest na zakup biletów miesięcznych dla uczniów i aby je wystawić należy dysponować zezwoleniami na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
Proponujemy poniższy zapis: Wykonawca składający ofertę załączy do oferty zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych na podstawie, których będą odbywały się przewozy uczniów do szkół na terenie Gminy Gostynin.
Odpowiedź: Zamawiający nie wprowadza zmian do SIWZ.
Gostynin, 30.11.2015r.
RG.271.17.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na âPrzewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016â.
Stosownie do art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. â Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity â Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że dokonuje zmiany w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przed upływem terminu składania ofert.
Zmianie ulega przedmiot zamówienia i załącznik nr 1 do SIWZ
tj. Przewidywana szacunkowa liczba uczniów objętych przewozem wynosi - 507.
W związku z modyfikacją zmianie ulega treść ogłoszenia o udzieleniu zamówienia i zmiana terminu składania ofert.
Nowy termin składania ofert 03.12.2015 do godz. 09:30.