logo bip
WCAG WCAG WCAG  

 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Gostynin

Przetargi
RG.271.1.14.2019 Przetarg nieograniczony - Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i rekreacyjno - wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.13.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2020
RG.271.1.12.2019 Przetarg nieograniczony- Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2020
RG.271.1.10.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w m. Białotarsk
RG.271.1.11.2019 Przetarg nieograniczony - Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.9.2019 Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego, obiektów Gminy Gostynin i jednostek podległych na lata 2020-2021
RG.271.1.8.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Helenów
RG.271.1.7.2019 Przetarg nieograniczony - Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych - II postępowanie
RG.271.1.6.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (2 części)
RG.271.1.5.2019 Przetarg nieograniczony - przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
RG.271.1.4.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.3.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.2.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Gostynin
RG.271.1.1.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lucień
RG.271.1.18.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2019
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2019
RG.271.1.16.2018 Przetarg nieograniczony dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych i pospółki
Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku. Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min 1000 l.
RG.271.1.15.2018 Przetarg nieograniczony Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.14.2018 Przetarg nieograniczony - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zaborów Stary
RG.271.1.13.2018 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.11.2018 Przetarg nieograniczony Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie - II postępowanie
RG.271.1.12.2018 Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019. II postępowanie
RG.271.1.10.2018 Przetarg nieograniczony przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019
RG.271.1.9.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin.
RG.271.1.8.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.7.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania części poddasza na pomieszczenia dydaktyczne w budynku Szkoły Podstawowej w Solcu
RG.271.1.6.2018 Przetarg nieograniczony na budowę boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie
RG.271.1.5.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Rębów i Strzałki oraz budowa zjazdu z drogi gminnej na drogę wojewódzką w miejscowości Górki Pierwsze
RG.271.1.4.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej przy szkole w Sierakówku
RG.271.1.3.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budynków socjalnych wielorodzinnych w miejscowości Sokołów
RG.271.1.2.2018 Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec.
RG.271.1.1.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
II postępowanie przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2017/2018
III postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sokołów
II postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu zamiennego na zadanie pn. Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w m. Gostynin
II postępowanie Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku szkoły w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2016
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej na lata 2016-2017
Przetarg nieograniczony na modernizację dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
III postępowanie Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na przebudowę dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
II postępowanie - Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na modernizację, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu ITC w ramach realizacji projektu "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin"
Przetarg nieogramiczony na budowę studni głębinowej w miejscowości Sieraków
Przetarg nieograniczony na organizację placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Nagodów.
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na modernizację oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2015
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2015
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytów długoterminowych
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
Zapytanie ofertowe na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Klusek, gm. Gostynin
Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe „Moja przyszłość” - zajęcia edukacyjne
Ustalenie ceny usługi przewozu 47 osób na potrzeby Projektu "Można inaczej", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe dotyczące opracowania wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”
Zapytanie o cenę ubezpieczenia dla 45 osób na okres wyjazdu do Krakowa (27.08 – 29.08.2014 r.)
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin - II przetarg
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe na usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów z doradztwa zawodowego dla 20 kobiet w 2014 r.
Dostawa tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Zapytanie ofertowe na dostarczenie/sprzedaż świadczenia rzeczowego w postaci artykułów spożywczych dla beneficjentów tutejszego Ośrodka w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014-2020
Zapytanie ofertowe na dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gminy w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego wraz z ich serwisem w ramach realizacji projektu pt: Internet w Gminie Gostynin - brak wykluczenia cyfrowego
Zapytanie ofertowe na zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Oferty cenowe na przygotowanie podkładów mapowych sytuacyjno – wysokościowych w skali 1:1000 do celów planistycznych

Inne Informacje

« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

UWAGA

03.07.2017R. – ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA (ZMIANA SIWZ) – patrz dół strony

 

04.07.2017r. – odpowiedź na zapytania (patrz dół strony)


Ogłoszenie nr 541673-N-2017 z dnia 2017-06-29 r.

Gmina Gostynin: Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2017/2018

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek  26 , 09500   Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 752, , e-mail przetargi@gminagostynin.pl, , faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (URL): www.uggostynin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.uggostynin.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. nr 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2017/2018
Numer referencyjny: RG.271.1.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup biletów miesięcznych w ramach linii komunikacji regularnej, które swym przebiegiem umożliwiają dowóz i odwóz uczniów do szkół na zajęcia lekcyjne w dni nauki szkolnej w okresie roku szkolnego 2017/2018 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Usługą objęte są szkoły w: Białotarsku, Sierakówku, Sokołowie, Solcu, Emilianowie, Lucieniu, Zwoleniu. Przewidywana szacunkowa liczba uczniów objętych przewozem – 547. Podane liczby uczniów są aktualne na dzień ogłoszenia postępowania i w trakcie mogą ulec zmianie. Dzienna łączna długość tras to około 753 km (długość tras liczona jest od szkół). Warunki zatrudnienia Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia tj. - w zakresie obsługi autobusów przez kierowców dowożących i odwożących dzieci.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: a) aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę obejmującą przewóz dzieci w okresie co najmniej jednego roku szkolnego, a wartość usługi opiewa na kwotę co najmniej 200 000 zł, b) aby Wykonawca dysponował co najmniej 10 sprawnymi autobusami do przewozu osób, o liczbie miejsc siedzących min. 39 każdy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o którym mowa są referencje bądź inny dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 3. Licencje na wykonywanie transportu drogowego osób.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, , 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu , 1.5. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 1.6.W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy, Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii

20,00

Parametry techniczne (rok produkcji autobusów przewidzianych do realizacji zamówienia

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 2) nastąpi zmiana osób określonych w umowie, 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) nastąpi zmiana powodująca zmianę wartości zamówienia spowodowana zmniejszeniem lub zwiększeniem ilości dowożonych dzieci, 5) zmiana harmonogramów przewozów i lokalizacji przystanków Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Do pobrania:

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - pobierz

 (nowa wersja)

Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

 (nowa wersja)

Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w  postępowaniu;

Załącznik Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – w trybie art. 25a ust. 1 ustawy;

Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane w terminie 3 dni od dania zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;

Załącznik Nr 5 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego;

Załącznik Nr 6 - Formularz ofertowy

 (nowa wersja)

Załącznik nr 7 - Wzór umowy.

 

 

Gostynin, 30.06.2017r.

RG.271.1.9.2017

 

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2017/2018.

 

            Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły zapytania dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Pytanie 1. Prosimy o poprawienie formuły dotyczącej punktowania autobusów za wiek. Obecnie formuła jest błędna i nie pozwala uzyskać punktów za najmłodsze autobusy.

Odpowiedź: Zamawiający dokonuje zmiany formuły punktowania autobusów za wiek określone w rozdziale XV pkt.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Nowe brzmienie : 

4.Parametry techniczne (rok produkcji autobusów przewidzianych do realizacji zamówienia) Pt

Oferta otrzyma od 0 do 20 pkt.

Rok produkcji autobusu

Punktacja

Od 2017 - 2011

10

Od 2010  - 2004

5

Od 2003 - 2000

0

W kryterium każda oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego w ofercie wykazu. Oferta zostanie oceniona w zakresie danych dotyczących roku produkcji autobusu dla każdego wymienionego w wykazie ( 10 szt) . Punkty zostaną z sumowane Pt = (S1+S2+S3+S4+S5+ S6+S7+S8+S9+S10) x 20%

Gdzie: (S1do S10) – pojazd

 

Pytanie 2. Prosimy o skorygowanie formularza ofertowego ponieważ jest on zły w odniesieniu do SIWZ. Formularz ten zawiera tylko cenę biletu normalnego. Nie zawiera ceny biletu w jedną stronę jakie będą wydawane. Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Zamawiający podaje, iż jest razem 547 dzieci w tym bilety dwustronne to 503 dzieci a bilety jednostronne to 44 sztuki.

Odpowiedź: Zamawiający skorygował formularz ofertowy załączony do SIWZ- zgodnie z nowym wzorem formularza ofertowego- załącznik nr 6.

Pytanie 3. Zwracamy się z prośbą o wprowadzenie wadium zgodnie z PZP w celu zabezpieczenia interesów obu stron, a także tym samym potwierdzenie wiarygodności oferenta.

Odpowiedź: Zamawiający nie żąda wadium.

 

Ponadto, zamawiający skorygował w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia pkt 6 Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Solcu zapis:

Było: Odwóz 37 uczniów

Jest: Odwóz 44 uczniów.

Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

 

 

 

Gostynin, 04.07.2017r.

RG.271.1.9.2017

 

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2017/2018.

 

                Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły zapytania dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Pytanie 1) Czy w związku z chęcią zakupu biletów miesięcznych na linie regularne Zamawiający wymagał będzie złożenia wraz z ofertą zezwoleń na linie regularne na które oferent zamierza wystawić bilety miesięczne?

Odpowiedź; Nie.

Pytanie 2) Czy w związku z istotnym znaczeniem przetargu Zamawiający wymagał będzie wpłacenia wadium?

Odpowiedź: Zamawiający nie żąda wadium.

Pytanie 3) Czy Zamawiający dopuści aby kierowcy będący na emeryturze mogli być zatrudnieni na umowę zlecenie?

Odpowiedź; Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) wszystkich osób wykonujących  czynności w realizacji zamówienia tj.  w zakresie obsługi autobusów przez kierowców dowożących i odwożących dzieci.

 


 




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Gostynin
Informację wprowadził(a) do BIP:Wiland Małgorzata
Data udostępnienia w BIP:2017-06-29
Data ostatniej aktualizacji:2017-07-04

Liczba odsłon: [3222639]