13.05.2019r. - INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT - pobierz
UWAGA!
07.05.2019r. – odpowiedzi na
zapytania - pobierz
02.05.2019R. – ZMIANA TERMINU
SKŁADANIA OFERT, ZMIANA SIWZ,
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
– pobierz
Do pobrania: 1. Specyfikacja techniczna Halinów -
pobierz;2. Specyfikacja techniczna Marianów Sierakowski -
pobierz;
3. Uzgodnienia Orange S.A. -
pobierz.
Ogłoszenie nr 540085714-N-2019 z dnia 02-05-2019 r.
Gostynin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE
DOTYCZY:
Ogłoszenia o
zamówieniu
INFORMACJE O
ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 541400-N-2019
Data: 25/04/2019
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Gmina
Gostynin, Krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek 26,
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
242 360 752, e-mail ug@gminagostynin.pl, faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (url): uggostynin.bip.org.pl
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załacznik I - Informacje dotyczące ofert częściowych
Punkt: Część nr 1 - Nazwa Przebudowa drogi gminnej w miejscowości
Halinów
W ogłoszeniu jest: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Halinów. Zakres robót obejmuje w
szczególności: profilowanie z zagęszczeniem mechanicznym istniejącej
nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm, wykonanie
nawierzchni bitumicznej, ścieralnej gr. 6cm na szerokości 3,5m, wykonanie
obustronnych poboczy utwardzonych szer. 0,5m oraz montaż rur osłonowych dł. 36m
na kablach energetycznych kolidujących z drogą. Szczegółowy zakres robót
określa załączony do SIWZ przedmiar robót.
W ogłoszeniu powinno być: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Halinów.
Zakres robót obejmuje w szczególności: profilowanie z zagęszczeniem
mechanicznym istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
gr. 10cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej, ścieralnej gr. 6cm na szerokości
3,5m, wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych szer. 0,5m oraz montaż rur
osłonowych dł. 36m na kablach telefonicznych kolidujących z drogą. Szczegółowy
zakres robót określa załączony do SIWZ przedmiar robót.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu: Data: 2019-05-10, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-05-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
język polski
Ogłoszenie nr 541400-N-2019 z dnia
2019-04-25 r.
Gmina Gostynin: Przebudowa dróg gminnych na terenie
gminy Gostynin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się
wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub
działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot,
któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny
61101592200000, ul. Rynek 26 , 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. 242 360 752, , e-mail ug@gminagostynin.pl, , faks
242 360 769.
Adres strony internetowej (URL): uggostynin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
uggostynin.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat - pok. nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg
gminnych na terenie gminy Gostynin
Numer referencyjny: RG.271.1.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin. Część 1
zamówienia - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Halinów; Część 2
zamówienia - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Marianów Sierakowski.
Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o
pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) osób
wykonujących czynności w realizacji zamówienia polegające na: - wykonywaniu
podbudowy drogi, - wykonaniu i zagęszczaniu nawierzchni bitumicznej.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-07-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji
zamówienia publicznego, osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi
tj. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU
ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY
PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE
W pkt III.3) - III.6)
1.Do oferty Wykonawca dołącza
aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 1,
1.2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a
ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 2, Ewentualnie: 1.3. Wykonawca, który powołuje
się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich
zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2,
1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu,
– Załącznik nr 2, 1.5. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących
ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych
dokumentów, 1.6.Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne
dokumenty i oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie
wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
1.7.W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi,
1.8. Ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli dotyczy- Załącznik nr
4, 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.
5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Gwarancja jakości wykonanych robót
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której
jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne
urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji
elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986
z późn. zm.) możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia
jednej z następujących okoliczności: 1. W zakresie terminu: 1) wystąpią
wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, nietypowe dla naszego klimatu
odbiegające od typowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych
zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzenia prób i sprawdzeń
dokonywania odbiorów np. gradobicia, trąby powietrzne; 2) wystąpi konieczność
wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do
wykonania przedmiotu umowy uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym
terminie; 3) wystąpią okoliczności – z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego- dotyczące: a) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, 2. W
zakresie wynagrodzenia: 1) nastąpi zmiana stawki podatku VAT, 2)wystąpi
konieczność wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót
niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powodujących zmianę zakresu
przedmiotu umowy. 3.w zakresie przedmiotu umowy: 1)wystąpi konieczność
wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do
wykonania przedmiotu umowy, 4. Treści §9 ust. 2 niniejszej umowy dotyczących
wpisania lub zmiany zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca dokona
prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ,
umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-05-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że: §
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gostynin, Rynek 26,
09-500 Gostynin; § inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gostynin można się
skontaktować pod adresem e-mail: iod@gminagostynin.pl Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa dróg gminnych
na terenie gminy Gostynin” w trybie przetargu nieograniczonego; § odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; § Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia; § obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; § posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Halinów
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w
m. Halinów. Zakres robót obejmuje w szczególności: profilowanie z zagęszczeniem
mechanicznym istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
gr. 10cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej, ścieralnej gr. 6cm na szerokości
3,5m, wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych szer. 0,5m oraz montaż rur
osłonowych dł. 36m na kablach energetycznych kolidujących z drogą. Szczegółowy
zakres robót określa załączony do SIWZ przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Gwarancja jakości wykonanych robót
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Marianów Sierakowski
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w
m. Marianów Sierakowski- Sieraków. Zakres robót obejmuje w szczególności:
profilowanie z zagęszczeniem mechanicznym istniejącej nawierzchni, wykonanie
podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm, wykonanie nawierzchni bitumicznej,
ścieralnej gr. 6cm na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy
utwardzonych szer. 0,5m. Szczegółowy zakres robót określa załączony do SIWZ
przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Gwarancja jakości wykonanych robót
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Do pobrania:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia -
pobierz;Załącznik nr 1 -
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu;Załącznik nr 2 -
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik nr 3 -
Oświadczenie o grupie kapitałowej;Załącznik nr 4 -
Zobowiązanie podmiotu trzeciego;
Załącznik nr 5 -
Formularz ofertowy;Załącznik nr 6 -
Wzór umowy +
gwarancja;
Załącznik nr 7 -
Przedmiar robót droga Halinów +
mapa;
Załącznik nr 8 -
Przedmiar robót droga Marianów Sierakowski +
mapa.