RG.271.20.2015
Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu
długoterminowego
Numer ogłoszenia: 339598 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500
Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie
udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 920 000,00 zł na
sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2015. Rodzaj waluty : PLN
Kwota kredytu: 920 000,00 zł Okres kredytowania: do listopada 2020 r.
Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2015.
Postawienie kredytu do dyspozycji: Kredyt przekazany będzie na rachunek bankowy
Zamawiającego jednorazowo..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2020.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, iż posiada uprawnienia tj. posiada zezwolenie Komisji Nadzoru
Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2015 poz. 128 ze
zm.). W przypadku Banku państwowego, pisemne oświadczenie, że Bank
prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady
Ministrów, a przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe
inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia
w życie ustawy. W przypadku zagranicznych instytucji w rozumieniu Prawa
Bankowego, w miejscu w/w dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument
z kraju (siedziby) banku, potwierdzający prawo do prowadzenia
działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru
Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w systemie spełnia - nie
spełnia na podstawie dokumentów
III.4) INFORMACJA
O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz
oferty, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie pisemne zobowiązanie,
proponowany projekt umowy.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin uruchomienia środków - 3
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie:
terminów, wysokości rat kapitałowych oraz sposobu dokonywania spłaty kredytu, w
tym zmiany wysokości spłat pomiędzy latami, terminów oraz sposobu płatności
odsetek od kredytu. ewentualnej ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w
Gostyninie Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik nr 1 - Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 2 –
Oświadczenie w trybie art. 24;
Załącznik nr 3 – Informacja
o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 4 –
Zobowiązanie innego podmiotu;
Załącznik nr 5 – Formularz
ofertowy;
Załącznik nr 6 – Istotne
postanowienia umowy;
Załącznik nr 7 - Dokumenty pomocnicze:
część 1;
część 2 .