logo bip
WCAG WCAG WCAG  

 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Gostynin

Przetargi
RG.271.1.14.2019 Przetarg nieograniczony - Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i rekreacyjno - wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.13.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2020
RG.271.1.12.2019 Przetarg nieograniczony- Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2020
RG.271.1.10.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w m. Białotarsk
RG.271.1.11.2019 Przetarg nieograniczony - Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.9.2019 Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego, obiektów Gminy Gostynin i jednostek podległych na lata 2020-2021
RG.271.1.8.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Helenów
RG.271.1.7.2019 Przetarg nieograniczony - Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych - II postępowanie
RG.271.1.6.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (2 części)
RG.271.1.5.2019 Przetarg nieograniczony - przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
RG.271.1.4.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.3.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.2.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Gostynin
RG.271.1.1.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lucień
RG.271.1.18.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2019
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2019
RG.271.1.16.2018 Przetarg nieograniczony dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych i pospółki
Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku. Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min 1000 l.
RG.271.1.15.2018 Przetarg nieograniczony Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.14.2018 Przetarg nieograniczony - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zaborów Stary
RG.271.1.13.2018 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.11.2018 Przetarg nieograniczony Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie - II postępowanie
RG.271.1.12.2018 Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019. II postępowanie
RG.271.1.10.2018 Przetarg nieograniczony przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019
RG.271.1.9.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin.
RG.271.1.8.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.7.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania części poddasza na pomieszczenia dydaktyczne w budynku Szkoły Podstawowej w Solcu
RG.271.1.6.2018 Przetarg nieograniczony na budowę boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie
RG.271.1.5.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Rębów i Strzałki oraz budowa zjazdu z drogi gminnej na drogę wojewódzką w miejscowości Górki Pierwsze
RG.271.1.4.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej przy szkole w Sierakówku
RG.271.1.3.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budynków socjalnych wielorodzinnych w miejscowości Sokołów
RG.271.1.2.2018 Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec.
RG.271.1.1.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
II postępowanie przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2017/2018
III postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sokołów
II postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu zamiennego na zadanie pn. Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w m. Gostynin
II postępowanie Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku szkoły w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2016
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej na lata 2016-2017
Przetarg nieograniczony na modernizację dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
III postępowanie Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na przebudowę dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
II postępowanie - Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na modernizację, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu ITC w ramach realizacji projektu "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin"
Przetarg nieogramiczony na budowę studni głębinowej w miejscowości Sieraków
Przetarg nieograniczony na organizację placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Nagodów.
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na modernizację oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2015
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2015
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytów długoterminowych
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
Zapytanie ofertowe na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Klusek, gm. Gostynin
Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe „Moja przyszłość” - zajęcia edukacyjne
Ustalenie ceny usługi przewozu 47 osób na potrzeby Projektu "Można inaczej", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe dotyczące opracowania wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”
Zapytanie o cenę ubezpieczenia dla 45 osób na okres wyjazdu do Krakowa (27.08 – 29.08.2014 r.)
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin - II przetarg
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe na usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów z doradztwa zawodowego dla 20 kobiet w 2014 r.
Dostawa tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Zapytanie ofertowe na dostarczenie/sprzedaż świadczenia rzeczowego w postaci artykułów spożywczych dla beneficjentów tutejszego Ośrodka w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014-2020
Zapytanie ofertowe na dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gminy w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego wraz z ich serwisem w ramach realizacji projektu pt: Internet w Gminie Gostynin - brak wykluczenia cyfrowego
Zapytanie ofertowe na zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Oferty cenowe na przygotowanie podkładów mapowych sytuacyjno – wysokościowych w skali 1:1000 do celów planistycznych

Inne Informacje

« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

UWAGA!

03.07.2014 – ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA


RG.271.5.2014

 

 

Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu
Numer ogłoszenia: 217414 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.

·      Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego lekkiego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2 dla OSP Solec. Przez określenie nowy samochód należy rozumieć pojazd o roku produkcji nie starszym niż 2013, nie posiadający przebiegu, napraw, śladów po wcześniejszej zabudowie oraz wcześniejszej rejestracji na innych użytkowników. Zakupiony samochód strażacki będzie przeznaczony na cele związane z ochroną przeciwpożarową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz, który należy wypełnić i dołączyć do oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·      III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy

·      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży wykaz wykonanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że została wykonana co najmniej jedna dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto

·      III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy

·      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy

·      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·      aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·      lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, potwierdzenie minimalnych wymagań Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia - zał. nr 7 do siwz, wyciąg ze świadectwa homologacji lub świadectwo zgodności WE na podwozie zgodne z ustawą Prawo o ruchu drogowym, świadectwo dopuszczenia CNBOP na samochód będący przedmiotem zamówienia, wyniki badań CNBOP pojazdu, ewentualne pełnomocnictwo, ewentualne zobowiązanie podmiotu trzeciego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku:1. Zmiany danych teleadresowych, osób wykonujących zamówienie. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) siły wyższej b) innych zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron, którym nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego). 6. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 7. Zmiany ceny brutto - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 8. Zmiany zasad dokonywania odbioru

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin ul. Rynek 26 09-500 Gostynin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin ul. Rynek 26 09-500 Gostynin pok. nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                  Wójt Gminy Gostynin
                                                                                  Edmund Zieliński

 

 

Do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wykonawcy.

Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie

                        zamówienia publicznego.

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia

                        publicznego.

Załącznik nr 4 - Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej albo lista podmiotów

                        należących do tej samej grupy kapitałowej.

Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych dostaw.

Załącznik nr 6 - Projekt umowy.

Załącznik nr 7 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.


 

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                              dnia  30.06.2014.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                           dnia ..........2014r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl,         dnia  30.06.2014r.

Gostynin, 03.07.2014r.

RG.271.5.2014

                                                                                         UCZESTNICY POSTĘPOWANIA




ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA


dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu ”


Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęło zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytanie:


Załącznik nr 7 z SIWZ, pkt 4.22 brzmi: „Maszt oświetleniowy pneumatyczny o mocy 2000 W sterowany ręcznie zasilany z układu elektrycznego 230 V lub agregatu prądotwórczego, stopień ochrony reflektorów masztu IP 55”.

Zamawiający nie określił typu najaśnic.

W związku z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej (WE) nr 859/2009 z dnia 18 września 2009r. w terminie do 2016r. zostaną wycofane z obrotu rynku wszystkie energochłonne źródła światła. Zostaną wycofane z obrotu halogenowe źródła światła z trzonkami G9 i R7 (typowe oprawki żarników halogenowych). W praktyce oznacza to, że dostawcy całkowicie wycofają się z produkcji i dystrybucji wielu, podstawowych dotychczas źródeł światła. Konsekwencją tego będzie konieczność wymiany zamawianych obecnie najaśnic halogenowych i ponoszenie dodatkowych kosztów i związanych z ich wymianą, problemów technicznych i organizacyjnych.
W chwili obecnej najnowocześniejsze i szeroko stosowane są lampy LED. Zapewniają one odpowiednią ilość światła w zależności od potrzeb nawet do 20 tys. lumenów, z jednej lampy (odpowiednik halogenu 1000 W). W przeciwieństwie do nietrwałych opraw halogenowych charakteryzują się wysoką odpornością na uderzenia i wstrząsy, wnikanie wody i pyłów (IP68), skoki napięcia. Wyposażone są w system optyczny, do oświetlenia dalekosiężnego, szerokokątnego i pod masztem.

Pytanie: Czy Zamawiający wymaga zastosowania reflektorów LED o odpowiedniku 2 x 1000 W reflektorów halogenowych, czyli 2 x 20 tys. lumenów?


Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza zastosowanie reflektorów LED o odpowiedniku 2 x 1000 W reflektorów halogenowych.



Wójt Gminy Gostynin

Edmund Zieliński





 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Gostynin
Informację wprowadził(a) do BIP:Kępczyński Grzegorz
Data udostępnienia w BIP:2014-06-30
Data ostatniej aktualizacji:2014-07-03

Archiwum

Liczba odsłon: [3222579]