UWAGA!
04.05.2015r. - odpowiedzi na zapytania
06.05.2015r. - odpowiedzi na zapytania
RG.271.6.2015
Organizacja placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Numer ogłoszenia: 93870 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa lub rozbudowa placów zabaw przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Gostynin. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: dwie roboty polegające na budowie lub rozbudowie placu zabaw o wartości robót nie mniejszej niż 50 000 zł każda wykonywanych w zakresie ułożenia podłoża i nawierzchni bezpiecznej. Warunek powyższy muszą spełniać Wykonawcy składający ofertę na część 1, 2 lub 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 95
-
2 - Gwarancja - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Emilianowie..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem na działce nr ewid. 10/6 zlokalizowanej w miejscowości Emilianów, obręb ewid. Stefanów, gmina Gostynin. Zakres robót: budowa ogrodzenia działki, montaż nawierzchni bezpiecznej, montaż zabawek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna i przedmiar robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9, 45.34.20.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Sierakówku..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem na działce nr ewid. 163/2 zlokalizowanej w miejscowości Sierakówek, gmina Gostynin. Zakres robót: budowa ogrodzenia działki, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż zabawek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna i przedmiar robót.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9, 45.34.20.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Zwoleniu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem na działce nr ewid. 217/2 zlokalizowanej w miejscowości Zwoleń gmina Gostynin. Zakres robót: nawierzchnia bezpieczna montaż zabawek budowa ogrodzenia działki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna i przedmiar robót.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9, 45.34.20.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja placów zabaw w Szkołach Podstawowych w: Sokołowie, Solcu i Teodorowie..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) rozbudowa placu zabaw (montaż zabawek) na działce nr ewid. 111/3 zlokalizowanej w miejscowości Sokołów, gmina Gostynin. 2) budowa ogrodzenia działki nr ewid. 75/3 zlokalizowanej w miejscowości Solec, gmina Gostynin. 3) rozbudowa placu zabaw wraz z budową ogrodzenia na działce nr ewid. 89/2 zlokalizowanej w miejscowości Teodorów, obręb Krzywie, gmina Gostynin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje techniczne i przedmiary robót.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9, 45.34.20.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1. Cena - 95
-
2. Gwarancja - 5
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik nr 1 – Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 2 – Wykaz robót;
Załącznik nr 3 – Wykaz osób;
Załącznik nr 4 – Oświadczenie w trybie art. 24;
Załącznik nr 5 - Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 7 – Wzór umowy,
Załącznik nr 8 – Dokumentacja techniczna z przedmiarami robót :
1. Szkoła Emilianów;
2. Szkoła Sierakówek;
3. Szkoła Zwoleń;
4. Szkoła Sokołów;
5. Szkoła Solec;
6.Szkoła Teodorów.
Gostynin, 04.05.2015r.
RG.271.6.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia pn. „Organizacja placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin”.
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w związku z tym udziela odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytanie:
Pytanie 1.
Czy pod ogrodzeniem systemowym należy zastosować podmurówkę systemową czy obrzeże drogowe 8x30x100 ?
Odpowiedź: Pod ogrodzenie zastosować podmurówkę systemową.
Gostynin, 06.05.2015r.
RG.271.6.2015
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia pn. „Organizacja placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin”.
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w związku z tym udziela odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytanie:
Pytanie 1.
Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni bezpiecznej placów zabaw układanej z granulatu i lepiszcza poliuretanowego zamiast płyt poliuretanowych narażonych na klawiszowanie i mniejszą trwałość podczas użytkowania?
Odpowiedź. Zamawiający nie dopuszcza nawierzchni bezpiecznej z granulatu i lepiszcza poliuretanowego.