RG.271.14.2015
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Numer ogłoszenia: 261798 - 2015; data
zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks
24 2360769.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.gminagostynin.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
modernizacja dróg gminnych w miejscowościach : Dąbrówka, Jastrzębia,
Białotarsk, Wrząca, Podgórze, Mysłownia, Skrzany, Sałki, Zaborów Nowy,
Stefanów, Feliksów..
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: dwie roboty
drogowe polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o
nawierzchni bitumicznej i wartości robót nie mniejszej niż 50 000 zł
każda. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie
dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów
załączonych do oferty
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony,
jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia
budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami. Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie
spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz
ofertowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, kosztorys
ofertowy
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w
przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w § 6
ust. 5, 6 i 8 wzoru umowy; 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku
opisanym w § 3 ust. 3 wzoru umowy; 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w
przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 6 ust. 8.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin- sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Dąbrówka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 115/2 w miejscowości Dąbrówka -
odcinek 0,400 km. Zakres robót obejmuje m.in. : - mechaniczne czyszczenie
nawierzchni drogowej ulepszonej, - skropienie nawierzchni drogowej
asfaltem; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu
lanego; - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-
żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Zakończenie:
10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Jastrzębia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 38/1 w miejscowości Jastrzębia -
odcinek 0,230 km. Zakres robót obejmuje m.in. : - mechaniczne profilowanie
i zagęszczanie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.
15 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, -
podbudowa z kruszywa - oznakowanie,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Białotarsk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 26 w miejscowości Białotarsk -
odcinek 0,210km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i
zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, -
nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - podbudowa z
kruszywa łamanego - pobocza; - oczyszczenie i remont przepustów,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Wrząca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 50 w miejscowości Wrząca - odcinek
0,220 km. Zakres robót obejmuje m.in. : - mechaniczne profilowanie i
zagęszczanie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15
cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, -
pobocza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Podgórze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 68/2 w miejscowości Podgórze -
odcinek 0,200 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie
i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, -
nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w m. Jaworek - Mysłownia- Łokietnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 51 w miejscowości Mysłownia -
odcinek 0,205km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i
zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, -
nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w Skrzany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 68 w miejscowości Skrzany odcinek
0,250 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i
zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, -
nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Sałki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 45 w miejscowości Sałki - odcinek
0,190 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie i
zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, -
nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, -pobocza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Zaborów Nowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 84 w miejscowości Zaborów Nowy -
odcinek 0,290 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie
i zagęszczenie podłoża, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z
mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, -oznakowanie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Stefanów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi
gminnej położonej na działce o nr ewid. 59 w miejscowości Stefanów -
odcinek 0,210 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne profilowanie
i zagęszczenie podłoża, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, -
nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, - pobocza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Modernizacja drogi
gminnej w miejscowości Feliksów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : - mechaniczne
oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej, -
warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - nawierzchnia z
mieszanek mineralno - bitumicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 10.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
Załącznik
nr 1 – 11 - Przedmiary
Załącznik
nr 12 – Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 13 – Wykaz robót;
Załącznik nr 14 –
Wykaz osób;
Załącznik nr 15 - Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 16 - Oświadczenie w trybie art.
24;
Załącznik nr 17 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 18 – Wzór umowy;