logo bip
WCAG WCAG WCAG  

 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Gostynin

Przetargi
RG.271.1.14.2019 Przetarg nieograniczony - Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i rekreacyjno - wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.13.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2020
RG.271.1.12.2019 Przetarg nieograniczony- Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2020
RG.271.1.10.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w m. Białotarsk
RG.271.1.11.2019 Przetarg nieograniczony - Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.9.2019 Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego, obiektów Gminy Gostynin i jednostek podległych na lata 2020-2021
RG.271.1.8.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Helenów
RG.271.1.7.2019 Przetarg nieograniczony - Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych - II postępowanie
RG.271.1.6.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (2 części)
RG.271.1.5.2019 Przetarg nieograniczony - przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
RG.271.1.4.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.3.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.2.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Gostynin
RG.271.1.1.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lucień
RG.271.1.18.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2019
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2019
RG.271.1.16.2018 Przetarg nieograniczony dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych i pospółki
Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku. Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min 1000 l.
RG.271.1.15.2018 Przetarg nieograniczony Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.14.2018 Przetarg nieograniczony - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zaborów Stary
RG.271.1.13.2018 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.11.2018 Przetarg nieograniczony Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie - II postępowanie
RG.271.1.12.2018 Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019. II postępowanie
RG.271.1.10.2018 Przetarg nieograniczony przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019
RG.271.1.9.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin.
RG.271.1.8.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.7.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania części poddasza na pomieszczenia dydaktyczne w budynku Szkoły Podstawowej w Solcu
RG.271.1.6.2018 Przetarg nieograniczony na budowę boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie
RG.271.1.5.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Rębów i Strzałki oraz budowa zjazdu z drogi gminnej na drogę wojewódzką w miejscowości Górki Pierwsze
RG.271.1.4.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej przy szkole w Sierakówku
RG.271.1.3.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budynków socjalnych wielorodzinnych w miejscowości Sokołów
RG.271.1.2.2018 Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec.
RG.271.1.1.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
II postępowanie przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2017/2018
III postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sokołów
II postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu zamiennego na zadanie pn. Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w m. Gostynin
II postępowanie Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku szkoły w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2016
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej na lata 2016-2017
Przetarg nieograniczony na modernizację dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
III postępowanie Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na przebudowę dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
II postępowanie - Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na modernizację, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu ITC w ramach realizacji projektu "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin"
Przetarg nieogramiczony na budowę studni głębinowej w miejscowości Sieraków
Przetarg nieograniczony na organizację placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Nagodów.
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na modernizację oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2015
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2015
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytów długoterminowych
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
Zapytanie ofertowe na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Klusek, gm. Gostynin
Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe „Moja przyszłość” - zajęcia edukacyjne
Ustalenie ceny usługi przewozu 47 osób na potrzeby Projektu "Można inaczej", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe dotyczące opracowania wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”
Zapytanie o cenę ubezpieczenia dla 45 osób na okres wyjazdu do Krakowa (27.08 – 29.08.2014 r.)
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin - II przetarg
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe na usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów z doradztwa zawodowego dla 20 kobiet w 2014 r.
Dostawa tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Zapytanie ofertowe na dostarczenie/sprzedaż świadczenia rzeczowego w postaci artykułów spożywczych dla beneficjentów tutejszego Ośrodka w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014-2020
Zapytanie ofertowe na dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gminy w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego wraz z ich serwisem w ramach realizacji projektu pt: Internet w Gminie Gostynin - brak wykluczenia cyfrowego
Zapytanie ofertowe na zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Oferty cenowe na przygotowanie podkładów mapowych sytuacyjno – wysokościowych w skali 1:1000 do celów planistycznych

Inne Informacje

« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

RG.271.15.2015


UWAGA!

22.10.2015r. – odpowiedzi na zapytania, zmiana terminu składania ofert


Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 274246-2015 z dnia 2015-10-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gostynin
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa codzienna, całodobowa, energii elektrycznej czynnej do obiektów Zamawiającego w tym oświetlenia drogowego i jego jednostek podległych. Przewidywana do dostarczenia ilość energii elektrycznej...
Termin składania ofert: 2015-10-27


Numer ogłoszenia: 282150 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 274246 - 2015 data 15.10.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, fax. 24 2360769.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. nr 2 - sekretariat..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. nr 2 - sekretariat..

 

 

Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2016-2017
Numer ogłoszenia: 274246 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2016-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa codzienna, całodobowa, energii elektrycznej czynnej do obiektów Zamawiającego w tym oświetlenia drogowego i jego jednostek podległych. Przewidywana do dostarczenia ilość energii elektrycznej w okresie trwania umowy 1 628 634 kWh. Dostawa codzienna - całodobowa energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Posiadania aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w okresie realizacji umowy, b) Posiadania aktualnej umowy lub promesy umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do obiektów Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oferta z formularzem cenowym, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, dowód wniesienia wadium, oświadczenie o podwykonawcach, oświadczenie o posiadaniu umowy z OSD

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy: 1) zmiana terminu określonego w umowie w przypadku: a) wstrzymania wykonywania usług przez Zamawiającego, b) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 2) Cena brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, 3) Zamawiający rezerwuje sobie prawo do wprowadzenia zmian dotyczących zamówienia w zakresie zmiany ilości punktów poboru energii, w przypadku: a) rezygnacji z punktów poboru energii, b) zwiększenia ilości punktów odbioru energii w rozmiarze nie większym niż 10% punktów odbioru energii.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Do pobrania:

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia ;

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia- nowy ;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy z OSD;

Załącznik nr 3 - Oświadczenie w trybie art. 22;

Załącznik nr 4 – Oświadczenie w trybie art. 24;

Załącznik nr 5 – Informacja zgodnie z art. 26 ust. 2D;

Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy;

Załącznik nr 7 -  Formularz cenowy;

Załącznik nr 8 – Wzór umowy - nowy

                         załączniki do umowy;

Załącznik nr 9 – Oświadczenie o podwykonawcach;




                                                                                           Gostynin, 21.10.2015r.

 

RG.271.15.2015

 

                                               UCZESTNICY POSTĘPOWANIA

 

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2016-2017”

                                                         

       Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity – Dz. U. 2013 poz. 907  ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

Pytanie 1. Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy?

Odpowiedź: Zamawiający udostępni niezbędne dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.

 

Pytanie 2. W odniesieniu o par. 2 ust. 2 pkt 3 wzoru umowy – rekomendujemy zastrzeżenie, że wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w razie braku przekazania danych pomiarowo – rozliczeniowych przez OSD.

Odpowiedź: Zamawiający nie dokonuje zmiany zapisów umowy.

 

Pytanie 3. W odniesieniu do par. 4 ust. 3 – rekomendujemy doprecyzowanie, że udzielenie bonifikaty następuje na uzasadniony wniosek (par. 42 Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z dnia 4 maja 2007r.)

Odpowiedź: Zamawiający nie dokonuje zmiany zapisów umowy.

 

Pytanie 4. W par. 6 ust. 5 wymagają Państwo, aby należności wynikające z faktur VAT były płatne w terminie… od daty jej otrzymania. Informujemy, iż powyższy zapis będzie oznaczał konieczność wysyłania faktur za zwrotnym potwierdzeniem odbioru w celu dokładnego ustalenia terminu płatności i określenia, czy zasadnym jest naliczanie odsetek za jego niedotrzymanie. To z kolei negatywnie wpłynie na kalkulację cenową oferty. W związku z powyższym proponujemy zmianę powyższego zapisu na sformułowanie: Należności wynikające z faktur VAT są płatne w terminie… dni od daty wystawienia faktur”.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

 

Pytanie 5. Par. 6 ust. 1 – prosimy o wyjaśnienie zapisu. W obecnym kształcie jest on dla Wykonawcy niezrozumiały.

Odpowiedź: Zamawiający zmodyfikował zapis w umowie.

 

Pytanie 6. Czy jest to dla wszystkich PPE kolejna zmiana sprzedawcy? Czy obecnie obowiązujące umowy dystrybucyjne są zawarte na czas nieokreślony? Czy obowiązujące umowy sprzedaży wymagają wypowiedzenia?

Odpowiedź: Kolejna zmiana sprzedawcy energii. Umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony. Poz. 32 (Budynki gminne) –posiada umowę kompleksową.

 

Pytanie 7. Kto jest Państwa obecnym sprzedawcą?

Odpowiedź: Obecny sprzedawca Energa – Obrót SA.

 

Pytanie 8. Dla grup taryfowych dwustrefowych prosimy o podanie zużycia w poszczególnych strefach. Pozwoli to Wykonawcy dokonać precyzyjnej wyceny.

Odpowiedź: Zamawiający zmodyfikował załącznik nr 1 do SIWZ – dopisał szacunkowe zużycie w taryfie nocnej.

 

Pytanie 9. Nawiązując do ekwiwalentności stron prosimy o uzupełnienie w par. 10 wzoru umowy o następujący ustęp: „Rozwiązanie Umowy na skutek wypowiedzenia dokonanego przez Zamawiającego następuje z ostatnim dniem pierwszego miesiąca następującego po miesiącu, w którym oświadczenie Zamawiającego o wypowiedzeniu Umowy dotarło do Wykonawcy, chyba ,że Zamawiający wskaże w oświadczeniu o wypowiedzeniu późniejszy termin rozwiązania Umowy. W takim przypadku umowa ulegnie rozwiązaniu z ostatnim dniem miesiąca, w którym zgodnie z oświadczeniem Zamawiającego nastąpiłoby rozwiązanie Umowy. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy musi być  złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Zamawiający zobowiązuje się wobec Wykonawcy do powstrzymania się, przez okres od zawarcia Umowy do 31.12.2017r. od dokonania wypowiedzenia Umowy. W przypadku rozwiązania umowy w trybie niniejszego ustępu w okresie do 31.12.2017r. Zamawiający jest zobowiązany  do zapłaty Wykonawcy kwoty obliczonej według poniższej formuły (Odszkodowanie płatne przy rozwiązaniu):

OPR=20%*CE

OPR – Odszkodowanie Płatne przy rozwiązaniu

CE – przychód jaki uzyskałby Wykonawca ze sprzedaży energii przewidzianej w planie sprzedaży energii zawarty w Załączniku nr 1 do umowy po cenach określonych w par. 5 Umowy , w okresie od dnia rozwiązania Umowy do upływu okresu obowiązywania cen tj. do 31.12.2017r. 

Odpowiedź: Zamawiający zmodyfikował częściowo zapis w umowie.

 

Pytanie 10. Czy Zamawiający ma zawarte umowy/aneksy w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ? Jeśli tak – jakie są terminy wypowiedzeń tych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych?

Odpowiedź: Brak.

Pytanie 11- SIWZ - Rozdział  II, załącznik nr 8 do SIWZ - § 9 ust. 1 .Wykonawca informuje, że rozpoczęcie sprzedaży w ramach przedmiotowego postępowania możliwe jest nie wcześniej niż po rozwiązaniu dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej lub umów kompleksowych na podstawie, których Zamawiający nabywa energie elektryczną, skutecznym przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy u OSD oraz wejściu w życie ewentualnych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych.

Z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji w/w zapisu: „Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2017 r., jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Odbiorca nabywał energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD i wejściu w życie umowy/umów dystrybucyjnych. ”

a załącznik nr 8 do SIWZ - § 9 ust. 1, po zdaniu pierwszym

„ (…) jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Odbiorca nabywał energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD i wejściu w życie umowy/umów dystrybucyjnych .(...) ”

 Odpowiedź: Zamawiający nie dokonuje zmiany.

Pytanie 12 - SIWZ - Rozdział  VI .W związku z treścią rozdziału XII SIWZ dotyczącego braku wymogu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, prosimy o wykreślenie z Rozdział  VI zapisu w zakresie zatrzymania wadium w przypadku  nie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Odpowiedź: Zamawiający dokonał stosownej zmiany. 

Pytanie 13 - SIWZ - Rozdział  IX pkt. 4. Z uwagi na brak kryterium: „okres gwarancji” prosimy o wykreślenie zapis w tym zakresie z pkt 4.

Odpowiedź: Zamawiający dokonał stosownej zmiany.

 

 Pytanie 14 - SIWZ - Rozdział  XIII pkt 5 ppkt 1) lit b) oraz załącznik nr 8 do SIWZ - § 12 ust. 2 pkt 1) Wykonawca zwraca się z prośbą o wyjaśnienie zapis: „(…)wstrzymania wykonywania usług przez Zamawiającego”

Odpowiedź: Zapis dotyczy sytuacji, kiedy Zamawiający będzie zmuszony do wstrzymania dostawy w wyniku nieprzewidzianych okoliczności, zmian przepisów prawa, które zobowiązują Zamawiającego do wykonywania usługi w zakresie zakupu energii elektrycznej.

 Pytanie 15 - SIWZ - Rozdział  XIII pkt 5 ppkt 3) lit b) oraz załącznik nr 8 do SIWZ - § 11 ust. 3 Wykonawca zwraca się z prośbą o doprecyzowanie przedmiotowego zapisu poprzez określenie, iż Zamawiający może zwiększyć ilość punktów poboru energii elektrycznej (PPE), jedynie w obrębie tych grup taryfowych, które zostały określone w dokumentacji przetargowej i wycenione w ofercie. Z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie następującego zapisu: 

Zwiększenie punktów poboru  możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ”

Mając na uwadze powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o uwzględnienie przedmiotowej modyfikacji w 11 ust. 3 we wzorze umowy.

Odpowiedź: Zamawiający nie dokonuje zmiany.

Pytanie 16 załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.Wykonawca zwraca się z prośbą o informację, czy zmiana Sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy, czy też kolejny, wskazanie nazwy obecnego Sprzedawcy dla każdego PPE, o terminie wypowiedzeń umów sprzedaży/umów kompleksowych lub terminie ich zakończenia.

 Odpowiedź: Odpowiedź w pytaniu 6.

Pytanie 17 załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia. Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel najpóźniej w dniu podpisania umowy? Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy.

Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy:

a) danych dla każdego punktu poboru:

- nazwa i adres firmy;

- opis punktu poboru;

- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);

- grupa taryfowa (obecna i nowa);

- planowane roczne zużycie energii;

- numer licznika;

- Operator Systemu Dystrybucyjnego;

- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;

- numer aktualnie obowiązującej umowy;

- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;

- numer ewidencyjny PPE;

- czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy;

b) dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem:

- pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;

- dokument nadania numeru NIP;

- dokument nadania numeru REGON;

- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;

- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.

Jednocześnie informujemy, że OSD może odrzucić zgłoszenia umów sprzedaży zawierające błędne dane skutkiem czego może być konieczność zakupu energii przez Zamawiającego od tzw. sprzedawcy rezerwowego, o którym mowa w art. 5 ust. 2a pkt 1 lit b) ustawy Prawo energetyczne. 

 Odpowiedź; Zamawiający udostępni dokumenty z pkt a w wersji edytowalnej.

Pytanie 18załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o przekazanie informacji dotyczącej zużycia energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii rozliczanych w taryfach dwustrefowych tj: C12a; C12b; C12w, C22a w każdej ze stref.

Powyższe dana mogą skutkować zaoferowaniem przez Wykonawcę korzystniejszej ceny energii elektrycznej w ofercie złożonej Państwu.

 Odpowiedź: Odpowiedź udzielona w pytaniu nr 8.

Pytanie 19 - SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ - § 6 ust. 5.Z uwagi na fakt, że faktury VAT są wysyłane listem zwykłym, Wykonawca nie jest w stanie określić w jakim terminie Zamawiający otrzyma fakturę, co może powodować komplikacje przy ustalaniu prawidłowego terminu płatności. Ponadto, w świetle przepisów podatkowych określenie terminu płatności na liczbę dni liczoną od dnia otrzymania faktury nie pozwala ustalić prawidłowej daty powstania obowiązku podatkowego, a to w konsekwencji naraża wykonawcę na sankcje skarbowe z tytułu nieterminowego odprowadzenia podatku VAT.  Art. 19a ust. 5 pkt. 4 ppkt. a) ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54 poz. 535 z późn. zm.) stanowi, iż w przypadku dostaw energii elektrycznej obowiązek  podatkowy powstaje z chwilą wystawienia faktury. W związku z powyższym zwracamy się do Zamawiającego z zapytaniem, czy zgadza się na zmodyfikowanie przedmiotowego zapisu w następujący sposób:

„ Strony ustalają następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu: na koniec okresu  rozliczeniowego fakturę Vat rozliczeniową, przy czym termin płatności faktury wynosi…….dni, licząc od daty wystawienia faktury VAT”.

 Odpowiedź: Odpowiedź udzielona w pytaniu nr 4.

Pytanie 20 - SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ - § 6 ust. 8.Wykonawca zwraca uwagę, iż do pisma z reklamacją Zamawiający nie powinien dołączać oryginału faktury, która jest dokumentem księgowym.

Proponujemy zmianę zapisu na:

„W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie kopię spornej faktury. Reklamacja winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni.”

Odpowiedź: Zamawiający nie dokonuje zmiany.

Pytanie 21 - SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ - § 8 ust. 3.Mając na uwadze art. 6b ust. 2 Ustawy prawo energetyczne: „Przedsiębiorstwo energetyczne wykonujące działalność gospodarczą w zakresie przesyłania lub dystrybucji paliw gazowych lub energii, na żądanie sprzedawcy paliw gazowych lub energii wstrzymuje, z zastrzeżeniem art. 6c, dostarczanie paliw gazowych lub energii, jeżeli odbiorca zwleka z zapłatą za świadczone usługi lub za pobrane paliwo gazowe lub energię, co najmniej przez okres 30 dni po upływie terminu płatności.”         

Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o dostosowanie przedmiotowego zapisu zgodnie z treścią cytowanego artykułu.

Odpowiedź: Zamawiający dokonał częściowej modyfikacji zapisu.

 

Pytanie 22 - SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ - § 13 ust. 3.Zwracamy się z prośbą o określenie, iż w razie naliczenia kar umownych, Zamawiający każdorazowo wystawi Wykonawcy notę obciążeniową.

Informujemy, że kary umowne nie podlegają opodatkowaniu VAT, a w związku z tym, w celu ich udokumentowania nie wystawia się faktur VAT. Dla celów rachunkowych zarówno otrzymanie kary umownej, jak i jej zapłata kwalifikowane są do pozostałej działalności operacyjnej jednostki. Jak bowiem wynika z art. 3 ust. 1 pkt 32 lit. g) ustawy o rachunkowości, przez pozostałe koszty i pozostałe przychody operacyjne rozumie się koszty i przychody związane m.in. z odszkodowaniami i karami. Kary te należy ująć w księgach rachunkowych, a odpowiednią formą ich udokumentowania jest nota obciążeniowa. Ponadto informujemy, że ze względu na sposób działania systemu bilingowego, Wykonawca nie ma możliwości rozliczenia naliczonej kary umownej po jej automatycznym potrąceniu.

Odpowiedź; Zamawiający częściowo zmodyfikował zapis w umowie.

Pytanie 23 - SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ - § 13 ust. 4.Wykonawca zwraca się z prośbą o określenie odpowiedzialności stron w § 13 ust. 4 jako odpowiedzialność do wysokości poniesionej szkody (straty). Z uwagi na powyższe zwracamy się prośbą o dokonanie następującej modyfikacji § 13 ust. 4:

„Strony ograniczają wzajemną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonywania lub nienależytego wykonywania Umowy do rzeczywistej szkody (straty).”

 Odpowiedź; Zamawiający nie dokonuje zmian.

Pytanie 24 - SIWZ – załącznik nr 2 do umowy – pełnomocnictwo.Z uwagi na konieczność przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, który jest niezbędny aby móc rozpocząć sprzedaż energii elektrycznej oraz dokonania wypowiedzenia obowiązujących umów, prosimy o informację, czy Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD i wypowiedzenia umów, na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę, zawierającym zapisy uwzględniające aktualne zapisy IRiESD OSD (wzór stanowi załącznik do pytań)?

Odpowiedź: Zamawiający w przypadku konieczności dostosuje/uaktualni pełnomocnictwo – zał. Nr 2 do umowy  przed podpisaniem umowy.

Pytanie 25. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną?

Odpowiedź: Tak.

Pytanie 26. Czy w przypadku braku otrzymania wskazań liczników od Operatora Sytemu Dystrybucyjnego w terminie, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych), w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej i uniknięcia skumulowania się znacznej kwoty za energię elektryczną na rzecz Sprzedawcy?

Odpowiedź: Tak.

Pytanie 27. Jaki jest okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru energii (miesięczny, dwumiesięczny)?

Odpowiedź: Miesięczny.

27. Kto jest aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii?

Odpowiedź: Odpowiedź udzielona jest w pkt 7.

28. Czy zamawiający ma obecne umowy zawarte w akcjach promocyjnych? Jaki jest okres wypowiedzenia aktualnie obowiązujących umów? Czy są zawarte na czas określony?

Odpowiedź: Odpowiedź udzielona w pytaniu 10.

29. Czy dla obiektów objętych postępowaniem procedura zmiany sprzedawcy energii elektrycznej przeprowadzona będzie po raz pierwszy czy jest to kolejna zmiana?

Odpowiedź: Odpowiedź udzielona w pytaniu 16.

 

W związku z powyższym Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza nowy.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat – pok. Nr 2, w terminie do dnia 28.10.2014 r., do godz. 09.30.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.10.2014 r., o godz. 10.00, w siedzibie U.G. Gostynin,  ul. Rynek 26,

 

 

 












 




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Gostynin
Informację wprowadził(a) do BIP:Wiland Małgorzata
Data udostępnienia w BIP:2015-10-15
Data ostatniej aktualizacji:2015-10-22

Liczba odsłon: [3222617]