UWAGA
20.04.2016R. â ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
22.04.2016r. â ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
RG.271.1.3.2016
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk - Termomodernizacja budynku szkoły w Białotarsku
Numer ogłoszenia: 84314 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk - Termomodernizacja budynku szkoły w Białotarsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest docieplenie (termomodernizacja) budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Białotarsku wraz z wymianą (modernizacją) instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania oraz wewnętrznej instalacji energetycznej w zakresie wymiany oświetlenia. Zakres robót branży ogólnobudowlanej obejmuje w szczególności: -docieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą lekką mokrą ( w tym również ściany fundamentowe i ściany poddasza); -docieplenie stropodachu i częściowe poddasza wełną mineralną; -wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej; -obróbki blacharskie (w tym wykonanie podokienników zewnętrznych oraz obróbek ogniomurów) Zakres robót branży elektrycznej obejmuje w szczególności: -wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie energooszczędne LED; -wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego; -wykonanie instalacji zasilania kurtyn powietrznych oraz aparatów grzewczych na sali sportowej; -przebudowa instalacji odgromowej; -montaż tablicy elektrycznej w kotłowni do zasilania pomp i palnika kotła Zakres robót branży instalacyjnej sanitarnej obejmuje w szczególności: -przebudowa kotłowni (w tym: wymiana kotła, wymiana zasobnika c.w.u., wymiana zbiorników i instalacji paliwowej); -wymiana przewodów instalacji c.o. oraz grzejników z doposażeniem w głowice termostatyczne i odpowietrzniki; -montaż aparatów grzewczych na sali gimnastycznej.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.23.32.60-9, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą termomodernizację obiektu użyteczności publicznej lub obiektu wielorodzinnego, wraz z wymianą instalacji co, elektrycznej o wartości robót co najmniej 1 000 000 zł brutto.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie, kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 94
-
2 - Gwarancja - 6
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany osób określonych w ďż˝ 6 ust. 1 i 2 wzoru umowy 2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w ďż˝ 5 ust. 7, 8 i 10 wzoru umowy 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w ďż˝ 3 ust. 3 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PLO4 oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - pobierz;
Załącznik nr 1 â Oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 2 â Wykaz robót;
Załącznik nr 3 â Wykaz osób;
Załącznik nr 4 â Oświadczenie w trybie art. 24;
Załącznik nr 5 - Informacja o grupie kapitałowej;
Załącznik nr 6 â Formularz ofertowy;
Załącznik nr 7 â Zobowiązanie;
Załącznik nr 8 - Wzór umowy + gwarancja;
Załącznik nr 9 â Dokumentacja techniczna:
- cz. sanitarna;
- cz. elektryczna;
- cz. budowlana;
- specyfikacja techniczna;
- przedmiar robót;
- kolorystyka budynku.
Gostynin, 20.04.2016r.
RG.271.1.3.2016
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. âTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk â Termomodernizacja budynku szkoły w Białotarskuâ
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. â Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity â Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Pytanie 1) W opracowanym projekcie kolorystyki w opisie określono tynk silikonowy i kolory wg palety produktów Atlas natomiast w przedmiarze określony jest tynk mineralny oraz farba silikatowa co należy przyjąć do wyceny?
Odpowiedź: Przyjąć dane z przedmiaru â tynk mineralny i farba silikatowa oraz zachować kolorystykę z projektu.
Pytanie 2) Czy można zastosować stolarkę okienną o współczynniku przenikania ciepła określonym w projekcie czyli 0,9 W/m2*K lecz wykonaną z profili 6 komorowych z zachowaniem wszystkich wymogów określonych w opisie projektu?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie 3) W pozycji 42 d.3. przedmiaru będącego załącznikiem do SIWZ w opisie pozycji widnieje zapis: Pokrycie dachów o pow. Do 25m2 o nachyleniu połaci dachowej ponad 85% blachą powlekaną dachówką na łatach âmateriał z odzysku(âŚ)â Czy należy wykluczyć materiał â blachę powlekaną dachówką z wyceny.
Odpowiedź: Przy robotach związanych z montażem wcześniej rozebranego pokrycia dachowego (na potrzeby docieplenia ścian) należy wykorzystać blachodachówkę z rozbiórki, o ile nie zostanie ona uszkodzona przez wykonawcę w trakcie robót związanych z jej demontażem, przechowywaniem na czas prowadzenia robót oraz ponownym montażem.
Pytanie 4) Proszę określić jakie wymagania odnośnie współczynnika przenikania ciepła określa Zamawiający dla stolarki budowlanej. Ponadto zwracam się z prośbą o udostępnienie zestawień stolarki okiennej i drzwiowej lub określenie wymiarów stolarki (np. wymiary poszczególnych elementów witryny z pozycji 100d.9.)
Odpowiedź: Należy zastosować współczynnik przenikania ciepła zgodnie z dokumentacją(opis techniczny). Wymiary stolarki podane są w dokumentacji â zamówienie przewiduje wymianę stolarki więc należy zastosować stolarkę o takich samych wymiarach i podziałach jak istniejąca.
Pytanie 5) Bardzo proszę o wyjaśnienie opisu 124d.11 oraz uzupełnienie przedmiaru w danej pozycji.
Odpowiedź: W wycenie robót należy pominąć pozycję nr 124 d.11. Prace te zostały szczegółowo skalkulowane w pozycjach przedmiaru 125 d.11, 126 d.11, 127 d.11, 128 d.11.
Pytanie 6) Prosimy uzupełnienie dokumentacji o wykaz stolarki okiennej i drzwiowej którą należy wymienić.
Odpowiedź: Wymienić należy istniejącą stolarkę okienną i drzwiową wg. dokumentacji.
Pytanie 7) Czy lokalizacja nowych opraw oświetleniowych i awaryjnych pokazanych w dokumentacji pokrywa się z istniejącymi oprawami?
Odpowiedź: Lokalizacja nowych opraw oświetlenia pokrywa się w około 95% przypadków.
Pytanie 8) Czy modernizacja instalacji energetycznej w zakresie wymiany oświetlenia obejmuje wymianę całości okablowania począwszy od rozdzielni elektrycznej aż do opraw, czy jedynie wymianę okablowania stanowiącego uzupełnienie okablowania związane ze zmianą lokalizacji opraw?
Odpowiedź: Projekt przewiduje wymianę okablowania stanowiącego uzupełnienie okablowania związane ze zmiana lokalizacji opraw.
Pytanie 9) Czy w zakres prac wchodzi wymiana wyłączników oświetlenia, puszek połączeniowych itp.?
Odpowiedź: Na etapie wykonania inwentaryzacji elektrycznej nie stwierdzono wymogu wymiany włączników światła, puszek instalacyjnych.
Pytanie 10) Czy złącza kontrolne instalacji odgromowej montować jako złącza ścienne czy chodnikowe?
Odpowiedź: Złącza kontrolne instalacji odgromowej montować (jeżeli to możliwe) jako złącza ścienne.
Pytanie 11) Czy dostawa kurtyn powietrznych jest objęta zakresem przetargu?
Odpowiedź: Dostawa kurtyn powietrznych jest objęta zakresem przetargu. Koszt dostawy i montażu kurtyn powietrznych należy uwzględnić w poz. 117 d. 11.
Pytanie 12) Czy wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia i pomiarów obwodów zasilających kurtyny powietrzne i aparaty grzewcze w hali sportowej jest objęte zakresem przetargu- brak jest nakładów w przedmiarze?
Odpowiedź: Zamawiający nie zakwalifikował robót związanych z pomiarem natężenia oświetlenia i pomiarów obwodów zasilających kurtyny powietrzne i aparaty grzewcze w hali sportowej jako roboty podstawowe. Wobec powyższego koszt ich wykonania należy uwzględnić w cenach jednostkowych pozycji przedmiaru związanych z wykonaniem tych robót, odpowiednio poz. 117-123 d.11
Gostynin, 22.04.2016r.
RG.271.1.3.2016
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. âTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk â Termomodernizacja budynku szkoły w Białotarskuâ
Stosownie do art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. â Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity â Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Pytanie 1)Prosimy o udostępnienie specyfikacji technicznej opraw oświetleniowych, zwłaszcza zależy nam na informacji jakiego typu źródła LED i o jakich parametrach â barwa, BIN, materiał na jakim osadzone są chipy LED, skuteczność świetlna, utrata strumienia po 50 tys.h â są użyte w zaprojektowanych oprawach.
Odpowiedź: Opis techniczny opraw:
1.Oprawa - do montażu nastropowego na suficie. Wymiary - 620x310x78mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości 0,6mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 85%.Typ źródła - LED. Płytka obwodów drukowanych do montażu LED wykonana z aluminium o wymiarach 500x250x5mm. Moc źródła - 24,5W. Strumień świetlny źródła - 3750lm. Zasilanie źródła - 800 mA. Współczynnik oddawania barw [CRI] Ra = 80. Temperatura barwowa - 4000K. Składowe widmowe 0. Współrzędne chromatyczności 0. Trwałość 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Ilość źródeł - 1. Moc źródeł w oprawie - 24,5W. Skuteczność źródła - 153,06lm/W. Moc oprawy - 27W. Sprawność oprawy - 75,24%. Skuteczność świetlna oprawy - 104,5lm/W. IK04. Zasilanie przelotowe - brak. Certyfikaty i dopuszczenia - CE
2.Oprawa - do montażu nastropowego na suficie. Wymiary - 620x620x78mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości 0,6mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 85%.Typ źródła - LED. Płytka obwodów drukowanych do montażu LED wykonana z aluminium o wymiarach 500x250x5mm. Moc źródła - 24,5W. Strumień świetlny źródła - 3750lm. Zasilanie źródła - 800 mA. Współczynnik oddawania barw [CRI] Ra = 80. Temperatura barwowa - 4000K. Składowe widmowe 0. Współrzędne chromatyczności 0. Trwałość 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Ilość źródeł - 2. Moc źródeł w oprawie - 49W. Skuteczność źródła - 153,06lm/W. Moc oprawy - 53,9W. Sprawność oprawy - 75,24%. Skuteczność świetlna oprawy - 104,69lm/W. IK04. Zasilanie przelotowe - brak. Certyfikaty i dopuszczenia - CE, PZH.
3.Oprawa - do montażu nastropowego na konstrukcji sufitu/ścianie. Wymiary - 356x356x76mm. Korpus - poliwęglan, o grubości mm, malowany farbą Układ optyczny - PC. Przesłona - PC o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,589 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 29%.Typ źródła - LED. Płytka obwodów drukowanych do montażu LED wykonana z aluminium o wymiarach sześciokąt o boku 105mm. Moc źródła - 10W. Strumień świetlny źródła - 1710lm. Zasilanie źródła - 350 mA. Współczynnik oddawania barw [CRI] Ra = 80. Temperatura barwowa - 4000K. Składowe widmowe 0. Współrzędne chromatyczności 0. Trwałość 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Ilość źródeł - 1. Moc źródeł w oprawie - 10W. Skuteczność źródła - 171lm/W. Moc oprawy - 15W. Sprawność oprawy - 71,95%. Skuteczność świetlna oprawy - 92,23lm/W. IP65. IK10. Zasilanie przelotowe - brak. Certyfikaty i dopuszczenia - CE, PZH.
Pytanie 2) Po zapoznaniu się z dokumentacją projektową uprzejmie proszę o potwierdzenie, że po wymianie opraw i instalacji co roboty malarskie nie są objęte przedmiotem zamówienia (w przedmiarach w robotach elektrycznych uwzględniono tylko miejscowe malowanie sufitów, a w robotach instalacyjnych pomalowanie zaprawionych bruzd po wykuciach). Prosimy o zajęcie stanowiska w przedmiotowej sprawie.
Odpowiedź: Tak, miejscowe malowanie ścian i sufitów â zgodnie z przedmiarem.