logo bip
WCAG WCAG WCAG  

 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Gostynin

Przetargi
RG.271.1.14.2019 Przetarg nieograniczony - Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i rekreacyjno - wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.13.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2020
RG.271.1.12.2019 Przetarg nieograniczony- Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2020
RG.271.1.10.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w m. Białotarsk
RG.271.1.11.2019 Przetarg nieograniczony - Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.9.2019 Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego, obiektów Gminy Gostynin i jednostek podległych na lata 2020-2021
RG.271.1.8.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Helenów
RG.271.1.7.2019 Przetarg nieograniczony - Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych - II postępowanie
RG.271.1.6.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (2 części)
RG.271.1.5.2019 Przetarg nieograniczony - przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
RG.271.1.4.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.3.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.2.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Gostynin
RG.271.1.1.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lucień
RG.271.1.18.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2019
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2019
RG.271.1.16.2018 Przetarg nieograniczony dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych i pospółki
Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku. Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min 1000 l.
RG.271.1.15.2018 Przetarg nieograniczony Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.14.2018 Przetarg nieograniczony - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zaborów Stary
RG.271.1.13.2018 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.11.2018 Przetarg nieograniczony Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie - II postępowanie
RG.271.1.12.2018 Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019. II postępowanie
RG.271.1.10.2018 Przetarg nieograniczony przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019
RG.271.1.9.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin.
RG.271.1.8.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.7.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania części poddasza na pomieszczenia dydaktyczne w budynku Szkoły Podstawowej w Solcu
RG.271.1.6.2018 Przetarg nieograniczony na budowę boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie
RG.271.1.5.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Rębów i Strzałki oraz budowa zjazdu z drogi gminnej na drogę wojewódzką w miejscowości Górki Pierwsze
RG.271.1.4.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej przy szkole w Sierakówku
RG.271.1.3.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budynków socjalnych wielorodzinnych w miejscowości Sokołów
RG.271.1.2.2018 Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec.
RG.271.1.1.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
II postępowanie przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2017/2018
III postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sokołów
II postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu zamiennego na zadanie pn. Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w m. Gostynin
II postępowanie Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku szkoły w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2016
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej na lata 2016-2017
Przetarg nieograniczony na modernizację dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
III postępowanie Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na przebudowę dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
II postępowanie - Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na modernizację, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu ITC w ramach realizacji projektu "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin"
Przetarg nieogramiczony na budowę studni głębinowej w miejscowości Sieraków
Przetarg nieograniczony na organizację placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Nagodów.
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na modernizację oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2015
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2015
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytów długoterminowych
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
Zapytanie ofertowe na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Klusek, gm. Gostynin
Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe „Moja przyszłość” - zajęcia edukacyjne
Ustalenie ceny usługi przewozu 47 osób na potrzeby Projektu "Można inaczej", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe dotyczące opracowania wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”
Zapytanie o cenę ubezpieczenia dla 45 osób na okres wyjazdu do Krakowa (27.08 – 29.08.2014 r.)
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin - II przetarg
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe na usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów z doradztwa zawodowego dla 20 kobiet w 2014 r.
Dostawa tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Zapytanie ofertowe na dostarczenie/sprzedaż świadczenia rzeczowego w postaci artykułów spożywczych dla beneficjentów tutejszego Ośrodka w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014-2020
Zapytanie ofertowe na dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gminy w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego wraz z ich serwisem w ramach realizacji projektu pt: Internet w Gminie Gostynin - brak wykluczenia cyfrowego
Zapytanie ofertowe na zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Oferty cenowe na przygotowanie podkładów mapowych sytuacyjno – wysokościowych w skali 1:1000 do celów planistycznych

Inne Informacje

« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

19.09.2017r. - Informacja po otwarciu ofert - pobierz

UWAGA!

08.09.2017R. – ZMIANA SIWZ, ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA, ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT – patrz dół strony


 

Ogłoszenie nr 500025852-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Gostynin:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 582194-N-2017

Data: 01-09-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gostynin, Krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek  26, 09500   Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 752, e-mail przetargi@gminagostynin.pl, faks 242 360 769.

Adres strony internetowej (url): www.uggostynin.bip.org.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: IV

Punkt: 6.2

W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-09-18, godzina: 09:00,

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-09-19, godzina: 09:00,

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: Załącznik I - część 1- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rumunki

Punkt: 1)

W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 320m w m. Rumunki. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,2m, wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 168m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 3 miejsca o długości około 4m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt.

W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 360m w m. Rumunki. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,2m, wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 168m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 3 miejsca o długości około 4m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt.

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: Załącznik I - Część 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bierzewice

Punkt: 1)

W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 420m w m. Bierzewice. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 55m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 5 miejsca o długości około 12m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak A-6c 1szt., znak A-6b” 1szt., znak A-7 1szt., znak B-33 „40” 3szt.

W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 500m w m. Bierzewice. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 7cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 55m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 5 miejsca o długości około 12m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak A-6c 1szt., znak A-6b” 1szt., znak A-7 1szt., znak B-33 „40” 3szt.

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: Załącznik I - część 5 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sierakówek

Punkt: 1)

W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 525m w m. Sierakówek. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z gruntu rodzimego i pospółki żwirowej na szer. 0,3m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 65m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 2 miejsca o długości około 7m każde.

W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 525m w m. Sierakówek. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z gruntu rodzimego i pospółki żwirowej na szer. 0,3m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 65m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym przebiegającym pod drogą- o długości około 7m

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: Załącznik I - część 9 przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gorzewo

Punkt: 1)

W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 495m w m. Gorzewo. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 4,0m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Należy wykonać także zjazd w kierunku m. Klusek z kruszywa łamanego gr. 15cm na długości 25m i szerokości 4m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 22m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym przebiegającym pod drogą- 1 miejsca o długości około 9m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 1szt. oraz znak D-47 „Droga wewnętrzna koniec” 1szt.

W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 495m w m. Gorzewo. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 4,0m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Należy wykonać także zjazd w kierunku m. Klusek z kruszywa łamanego gr. 15cm na długości 25m i szerokości 4m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 22m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym przebiegającym pod drogą- 1 miejsca o długości około 9m.

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: Załącznik I -część 10 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzywie

Punkt: 1)

W ogłoszeniu jest: :Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 605m w m. Krzywie. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także zamontowanie rur osłonowych typu Arot (niebieskie) na kable energetyczne i telefoniczne przebiegające pod drogą- 3 miejsca o długości około 6m każde. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt. oraz znak B-33 „40” 2szt., A-7 2szt., A-6a 2szt.

W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 605m w m. Krzywie. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także zamontowanie rur osłonowych typu Arot (niebieskie) na kable energetyczne i telefoniczne przebiegające pod drogą- 3 miejsca o długości około 6m każde. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: : znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak B-33 „40” 2szt., znak A-7 2szt., znak A-6a 2szt., znak D-42 „Obszar zabudowany” 2szt. oraz D-43 „Obszar zabudowany koniec” 1szt. Ogółem 11szt. znaków

 

 


RG.271.1.13.2017



                                   Ogłoszenie nr 582194-N-2017 z dnia 2017-09-01 r.

Gmina Gostynin: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek  26 , 09500   Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 752, e-mail przetargi@gminagostynin.pl, faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (URL): www.uggostynin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.uggostynin.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, po. nr 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Numer referencyjny: RG.271.1.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin w miejscowościach: Rumunki, Bolesławów, Bierzewice, Kazimierzów, Sierakówek, Niecki, Polesie, Solec - Baby Dolne, Gorzewo, Krzywie, Helenów, Baby Górne - Zieleniec, Górki Pierwsze - zgodnie z podziałem zamówienia na części.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia polegające na: - wykonywaniu podbudowy drogi, - układaniu i zagęszczaniu nawierzchni bitumicznej.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-11-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości robót nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda. 2) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego, osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 4.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz ofertowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego, dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty i oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp,kosztorysy ofertowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Termin zakończenia robót może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, wystąpienia nietypowych dla naszego klimatu warunków atmosferycznych odbiegających od typowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzenia prób i sprawdzeń dokonywania odbiorów np. gradobicia, trąby powietrzne, obfite i długotrwałe trwające minimum 10 dni opady atmosferyczne, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. ) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w § 6 ust. 5 i 6 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rumunki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 320m w m. Rumunki. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,2m, wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 168m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 3 miejsca o długości około 4m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bolesławów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 505m w m. Bolesławów. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,2m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 105m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 2 miejsca o długości około 4m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak B-33 „40” 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bierzewice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 420m w m. Bierzewice. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 55m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 5 miejsca o długości około 12m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak A-6c 1szt., znak A-6b” 1szt., znak A-7 1szt., znak B-33 „40” 3szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kazimierzów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 505m w m. Kazimierzów. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 300m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu energetycznym przebiegającym pod drogą- 1 miejsce o długości około 6m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 1szt., znak D-47 „Droga wewnętrzna koniec” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sierakówek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 525m w m. Sierakówek. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z gruntu rodzimego i pospółki żwirowej na szer. 0,3m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 65m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 2 miejsca o długości około 7m każde.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

6

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 315m w m. Niecki. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 2 miejsca o długości około 5m każde. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 1szt., D-47 „Droga wewnętrzna koniec” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

7

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Polesie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 190m w m. Polesie. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,4m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 105m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 2szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

8

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Solec - Baby Dolne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 565mm w m. Baby Dolne i Solec. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 2szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

9

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gorzewo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 495m w m. Gorzewo. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 4,0m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Należy wykonać także zjazd w kierunku m. Klusek z kruszywa łamanego gr. 15cm na długości 25m i szerokości 4m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 22m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym przebiegającym pod drogą- 1 miejsca o długości około 9m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak D-46 „Droga wewnętrzna” 1szt. oraz znak D-47 „Droga wewnętrzna koniec” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

10

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzywie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 605m w m. Krzywie. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także zamontowanie rur osłonowych typu Arot (niebieskie) na kable energetyczne i telefoniczne przebiegające pod drogą- 3 miejsca o długości około 6m każde. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt. oraz znak B-33 „40” 2szt., A-7 2szt., A-6a 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

11

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Helenów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 185m w m. Helenów. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,6m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,3m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 2szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 2szt., znak A-7 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

12

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Baby Górne - Zieleniec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 540m w m. Baby Górne i Zieleniec. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,1m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,0m oraz wykonanie obustronnych poboczy z gruntu rodzimego z dodatkiem pospółki żwirowej na szer. 0,3m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak D-46 „droga wewnętrzna” 1szt., znak D-47 „Droga wewnętrzna koniec” 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

13

Nazwa:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Górki Pierwsze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 335mm w m. Górki Pierwsze. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak T-6 3szt., znak A-7 1szt., znak D-1 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 


Do pobrania:

   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia- pobierz;

    Załącznik Nr 1-13 - Przedmiary robót;

Załącznik Nr 14 -  Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w  postępowaniu;

Załącznik Nr 15- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – w trybie art. 25a ust. 1 ustawy;

Załącznik Nr 16 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane w terminie 3 dni od dania zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;

Załącznik Nr 17 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego;

Załącznik Nr 18 -  Formularz ofertowy;

Załącznik nr 19 - Wzór umowy + gwarancja.




Gostynin, 07.09.2017r.

RG.271.1.13.2017

 

ZMIANA SIWZ I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA

Dotyczy: postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Przebudowa dróg gminnych  na terenie Gminy Gostynin.


       Zamawiający  o w oparciu o art. 38 ust. 4 i art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) dokonuje zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela odpowiedzi na otrzymane w niniejszym postępowaniu pytania.

I.                    Odpowiedzi na zapytania.

Pytanie 1. Czy zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych – art. 30 pkt 4 oraz art. 89 ust. 8pkt 4 i 5, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne wykonanie nawierzchni z betonu cementowego w technologii betonu wałowanego?                                                                                                              Odpowiedź: Nie dopuszcza.

Pytanie 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy tyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przebudowywanych dróg gminnych. Prosimy o odpowiedź, czy Zamawiający posiada Dokumentacje Projektowe na wszystkie drogi będące przedmiotem niniejszego zamówienia?                                                                                                                                 Odpowiedź: Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej na żadną z dróg.

Pytanie 3. Czy Zamawiający ma wyznaczone granice działek pod planowane przebudowy dróg?                                                                                                                                         Odpowiedź: Zamawiający ma wyznaczone granice działek pod drogi oprócz drogi w Helenowie i Józefkowie.

Pytanie 4. Na drogach gminnych będących przedmiotem zamówienia  należy przełożyć fragmenty linii telefonicznych oraz zabezpieczyć rurami ochronnymi kable teletechniczne i energetyczne przebiegające pod drogą. Prosimy o: a)    zamieszczenie dokumentacji technicznych przełożenia kabli teletechnicznych, b)            zamieszczenie uzgodnień z właścicielami kabli teletechnicznych oraz elektroenergetycznych.                                                                                                                              Odpowiedź: Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznych przełożenia kabli teletechnicznych. Uzgodnienia z właścicielami kabli teletechnicznych – w załączeniu.

Pytanie 5. Prosimy o podanie prawidłowej długości drogi gminnej w m. Rumunki. Wg przedmiaru robót jest to 360 mb, wg SIWZ opis przedmiotu zamówienia – 320 mb.                                                                                                                                              Odpowiedź: Właściwa długość drogi w m. Rumunki wynosi 360 mb.

Pytanie 6. Prosimy o podanie prawidłowej długości drogi gminnej w m. Bierzewice. Wg przedmiaru robót jest to 500 mb, wg SIWZ opis przedmiotu zamówienia – 420 mb.                                                                                                                                             Odpowiedź: Właściwa długość drogi w m. Bierzewice wynosi 500mb.

Pytanie 7. Prosimy o podanie prawidłowej grubości podbudowy z kruszywa łamanego na drodze gminnej w m. Bierzewice. Wg przedmiaru robót jest to 7 cm, wg SIWZ opis przedmiotu zamówienia – 9 cm.                                                                                                                                                                                                                                             Odpowiedź: Właściwa grubość podbudowy z kruszywa łamanego w m. Bierzewice wynosi 7 cm.

Pytanie 8. Prosimy o podanie prawidłowej długości rur osłonowych typu AROT, koniecznych do ułożenia na drodze gminnej Sierakówek. Wg przedmiaru robót jest ich 72 mb (65m na przełożonym kablu i 7m na istniejącym), wg  SIWZ opis przedmiotu zamówienia powinno być 79 mb (65m na przełożonym kablu i 2 miejsca po 7m na istniejącym).                                                                                                                              Odpowiedź: Właściwa długość rur osłonowych Arot do ułożenia w m. Sierakówek wynosi 65m na przełożonym kablu i 7m na istniejącym.

Pytanie 9. Zgodnie z SIWZ opis przedmiotu zamówienia na drodze gminnej w m. Gorzewo należy ustawić znaki pionowe w ilości 4 szt. Brak tej pozycji w zamieszczonym przedmiarze robót. Prosimy o odpowiedź, czy wykonanie oznakowania pionowego na w/w drodze wchodzi w zakres niniejszego postepowania? W przypadku konieczności wykonania oznakowania pionowego prosimy o dopisanie pozycji w przedmiarze robót.                                                                                                                           Odpowiedź: Brak oznakowania pionowego w m. Gorzewo

Pytanie 10. Zgodnie z SIWZ opis przedmiotu zamówienia na drodze gminnej w m Krzywie należy ustawić 8 szt znaków drogowych pionowych. Wg przedmiaru robót należy ustawić razem 11 szt. znaków (poz. 8 d.1. – 8 szt i poz. 9 d.1. – 3 szt.) Prosimy o podanie prawidłowej ilości znaków pionowych, koniecznych do ustawienia na w/w drodze.                                                                                                                                     Odpowiedź: W m. Krzywie należy zamontować następujące oznakowanie pionowe: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak B-33 „40” 2szt., znak A-7 2szt., znak A-6a 2szt., znak D-42 „Obszar zabudowany” 2szt. oraz D-43 „Obszar zabudowany koniec” 1szt. Ogółem 11szt. znaków.

II.                 Zmiana SIWZ :

1.              Części 1 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rumunki.                                                              Nowy opis przedmiotu zamówienia brzmi: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 360m w m. Rumunki. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,2m, wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 168m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 3 miejsca o długości około 4m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt.

 

2.      Części 3 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bierzewice.

Nowy opis przedmiotu zamówienia brzmi: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 500m w m. Bierzewice. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 7cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 55m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym i energetycznym przebiegającym pod drogą- 5 miejsca o długości około 12m. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak A-6c 1szt., znak A-6b” 1szt., znak A-7 1szt., znak B-33 „40” 3szt.

 

3.             Części 5 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sierakówek.                Nowy opis przedmiotu zamówienia brzmi: :Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 525m w m. Sierakówek. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z gruntu rodzimego i pospółki żwirowej na szer. 0,3m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 65m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym przebiegającym pod drogą- o długości około 7m .

4. Części 9 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gorzewo.                                   Nowy opis przedmiotu zamówienia brzmi: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 495m w m. Gorzewo. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 4,0m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,8m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. Należy wykonać także zjazd w kierunku m. Klusek z kruszywa łamanego gr. 15cm na długości 25m i szerokości 4m. W zakresie jest także przełożenie fragmentu linii telefonicznej na dł. około 22m bez montażu wstawek kablowych wraz z zamontowaniem na przełożonym odcinku rury osłonowej typu Arot oraz zamontowanie rury osłonowej typu Arot (niebieskiej) na kablu telefonicznym przebiegającym pod drogą- 1 miejsca o długości około 9m.

5.  Części 10 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzywie.                                                                                                                 Nowy opis przedmiotu zamówienia brzmi: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie odcinka drogi gminnej dł. 605m w m. Krzywie. Zakres robót obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 9cm po zagęszczeniu na szerokości 3,7m, wykonanie warstwy z masy bitumicznej gr. 6cm po zagęszczeniu na szerokości 3,5m oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,5m. W zakresie jest także zamontowanie rur osłonowych typu Arot (niebieskie) na kable energetyczne i telefoniczne przebiegające pod drogą- 3 miejsca o długości około 6m każde. Zakres robót obejmuje także montaż oznakowania pionowego: : znak A-30 1szt., tabliczka „Zmiana nawierzchni” 1szt., znak B-33 „40” 2szt., znak A-7 2szt., znak A-6a 2szt., znak D-42 „Obszar zabudowany” 2szt. oraz D-43 „Obszar zabudowany koniec” 1szt. Ogółem 11szt. znaków

III.               Zmiana terminu składania ofert.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat, w terminie do dnia  19.09.2017 do godz. 09.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.09.2017 r., o godz. 09.15, w siedzibie U.G. Gostynin,  ul. Rynek 26.

 

Uzgodnienia - pobierz


















 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Gostynin
Informację wprowadził(a) do BIP:Wiland Małgorzata
Data udostępnienia w BIP:2017-09-01
Data ostatniej aktualizacji:2017-09-19

Liczba odsłon: [3234891]