logo bip
WCAG WCAG WCAG  

 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Gostynin

Przetargi
RG.271.1.14.2019 Przetarg nieograniczony - Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i rekreacyjno - wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.13.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2020
RG.271.1.12.2019 Przetarg nieograniczony- Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2020
RG.271.1.10.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w m. Białotarsk
RG.271.1.11.2019 Przetarg nieograniczony - Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.9.2019 Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego, obiektów Gminy Gostynin i jednostek podległych na lata 2020-2021
RG.271.1.8.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Helenów
RG.271.1.7.2019 Przetarg nieograniczony - Przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych - II postępowanie
RG.271.1.6.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (2 części)
RG.271.1.5.2019 Przetarg nieograniczony - przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
RG.271.1.4.2019 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.3.2019 Przetarg nieograniczony - dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
RG.271.1.2.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Gostynin
RG.271.1.1.2019 Przetarg nieograniczony na przebudowę i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lucień
RG.271.1.18.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2019
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2019
RG.271.1.16.2018 Przetarg nieograniczony dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych i pospółki
Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku. Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min 1000 l.
RG.271.1.15.2018 Przetarg nieograniczony Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin (4 części)
RG.271.1.14.2018 Przetarg nieograniczony - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zaborów Stary
RG.271.1.13.2018 Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.11.2018 Przetarg nieograniczony Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie - II postępowanie
RG.271.1.12.2018 Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019. II postępowanie
RG.271.1.10.2018 Przetarg nieograniczony przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2018/2019
RG.271.1.9.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin.
RG.271.1.8.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
RG.271.1.7.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania części poddasza na pomieszczenia dydaktyczne w budynku Szkoły Podstawowej w Solcu
RG.271.1.6.2018 Przetarg nieograniczony na budowę boiska wielofunkcyjnego na działce gminnej przy szkole w Emilianowie
RG.271.1.5.2018 Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Rębów i Strzałki oraz budowa zjazdu z drogi gminnej na drogę wojewódzką w miejscowości Górki Pierwsze
RG.271.1.4.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej przy szkole w Sierakówku
RG.271.1.3.2018 Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej budynków socjalnych wielorodzinnych w miejscowości Sokołów
RG.271.1.2.2018 Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec.
RG.271.1.1.2018 Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2018
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
II postępowanie przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni na bieżni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni boiska na działce gminnej w miejscowości Solec
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2017/2018
III postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sokołów
II postępowanie Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu zamiennego na zadanie pn. Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w m. Gostynin
II postępowanie Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na budowę garażu strażackiego OSP Białotarsk w celu poprawienia gotowości bojowej OSP w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2017
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku szkoły w Białotarsku
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2016
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół położonych na terenie Gminy Gostynin poprzez zakup biletów miesięcznych na rok 2016
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej na lata 2016-2017
Przetarg nieograniczony na modernizację dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
III postępowanie Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na przebudowę dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
II postępowanie - Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej
Przetarg nieograniczony na modernizację, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu ITC w ramach realizacji projektu "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin"
Przetarg nieogramiczony na budowę studni głębinowej w miejscowości Sieraków
Przetarg nieograniczony na organizację placów zabaw w szkołach podstawowych w ramach zadania pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Nagodów.
Przetarg nieograniczony na dostawę tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Przetarg nieograniczony na modernizację oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostynin
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2015
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół, budynków gminnych i jednostki samorządowej na rok 2015
Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie udzielenia i obsługi kredytów długoterminowych
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
Zapytanie ofertowe na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Klusek, gm. Gostynin
Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe „Moja przyszłość” - zajęcia edukacyjne
Ustalenie ceny usługi przewozu 47 osób na potrzeby Projektu "Można inaczej", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe dotyczące opracowania wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”
Zapytanie o cenę ubezpieczenia dla 45 osób na okres wyjazdu do Krakowa (27.08 – 29.08.2014 r.)
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin - II przetarg
Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gostynin
Zapytanie ofertowe na usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów z doradztwa zawodowego dla 20 kobiet w 2014 r.
Dostawa tłucznia betonowego i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych
Zapytanie ofertowe na dostarczenie/sprzedaż świadczenia rzeczowego w postaci artykułów spożywczych dla beneficjentów tutejszego Ośrodka w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014-2020
Zapytanie ofertowe na dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gminy w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego wraz z ich serwisem w ramach realizacji projektu pt: Internet w Gminie Gostynin - brak wykluczenia cyfrowego
Zapytanie ofertowe na zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Oferty cenowe na przygotowanie podkładów mapowych sytuacyjno – wysokościowych w skali 1:1000 do celów planistycznych

Inne Informacje

« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP


     

11-10-2018r- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - pobierz


                                                                              Gostynin, 02.10.2018r.

OSP w Białotarsku

 

 

INFORMACJA  O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

         Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. 2017 poz. 1579 ze zm.) Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku  informuje, iż w wyniku  postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia pn. „Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą ze zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000l dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białotarsku” jako  najkorzystniejszą wybrano ofertę  złożoną przez firmę:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BIBMOT BIK Spółka Jawna

39-300 Mielec

ul. Drzewieckiego 1

za cenę oferty – 299 850,00 zł, gwarancji na przedmiot zamówienia – 24 m-ce, termin wykonania zamówienia do 21 dni.

Liczba punktów w kryterium:

Cena – 60 pkt, Gwarancja na przedmiot zamówienia  – 0pkt, Termin wykonania zamówienia – 0pkt,  Łącznie – 60 pkt.

Uzasadnienie wyboru: Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu, spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie przewyższa kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  

 

W niniejszym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.

 

 

                    Gostynin, 19.09.2018r.

 

INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT

         Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych – przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy , w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000l dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białotarsku”.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 300 000,00zł.

Złożone oferty:

Nr oferty

Nazwa firmy, adres Wykonawcy

Cena  oferty brutto

Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności

(termin płatności)

1

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

BIBMOT BIK Spółka Jawna

39-300 Mielec, ul. Drzewieckiego 1

299 850,00 zł

24 m-ce

do 21 dni

Zgodnie z SIWZ

 

Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności  do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


UWAGA!


17.09.2018r. – odpowiedź na zapytanie (patrz dół strony)


14.09.2018R. – Odpowiedź na zapytania modyfikacja SIWZ, zmiana terminu składania ofert (patrz dół strony)

Ogłoszenie nr 500221951-N-2018 z dnia 14-09-2018 r.
Białotarsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 614946-N-2018
Data: 10/09/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku, Krajowy numer identyfikacyjny 611071889, ul. Białotarsk  35, 09-500  Białotarsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 662277463, e-mail osp.bialotarsk@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): uggostynin.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-18, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-19, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski

Ogłoszenie nr 614946-N-2018 z dnia 2018-09-10 r.

Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku: Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000 l dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białotarsku


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Białotarsku, krajowy numer identyfikacyjny 611071889, ul. Białotarsk  35 , 09-500  Białotarsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 662277463, e-mail osp.bialotarsk@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): uggostynin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
uggostynin.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat - pok. nr 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000 l dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białotarsku
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego Samochodu Ratownictwa Technicznego z Funkcją Gaśniczą i zbiornikiem Środka Gaśniczego min. 1000l. Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyboru do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

34114000-9



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: W przypadku wskazania przez wykonawcę w ofercie innego terminu nastąpi skrócenie realizacji wykonania zamówienia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę samochodu pożarniczego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz których dostawy te zostały wykonane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydany przez polską jednostkę certyfikującą;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 2,3,4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2017 poz. 1579) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do oferty wraz z wypełnionym załącznikiem Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 2, Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 3, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu , Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy- Załącznik nr 5, Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia

30,00

Termin wykonania zamówienia

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin; § inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gostynin można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@gminagostynin.pl § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000l dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białotarsku” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; § odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; § Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; § obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; § posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; § nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 Do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia -  pobierz;

Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia - po zmianie

Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w       postępowaniu;

Załącznik Nr 3- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – w trybie art. 25a ust. 1 ustawy;

Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;

Załącznik Nr 5 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego;

Załącznik Nr 6 - Formularz ofertowy - po zmianie

Załącznik nr 7 - Wzór umowy;

Załącznik nr 8 – Wykaz dostaw.

Gostynin, 14.09.2018 r.

 

Ochotnicza Straż Pożarna

 w Białotarsku

 

 

Odpowiedź na zapytanie

 

dotyczy:  postępowania  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn: „Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000l dla Ochotniczej Straży pożarnej w Białotarsku”

          

         Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły zapytania do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udziela poniżej odpowiedzi:

 

 

Pytanie 1. Czy Zamawiający dopuści pojazd wyposażony w elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC) oraz kontroli trakcji spełniający funkcję blokady mechanizmu różnicowego na poziomie elektronicznym ale bez blokady mechanicznej?

Odpowiedź: TAK

 

Pytanie 2. Czy Zamawiający dopuści opony letnie + kpl. opon zimowych?

     Odpowiedź: TAK

 

Pytanie 3. Czy Zamawiający dopuści samochód przystosowany do przewozu 5 osób w układzie 1+1+3? Zmniejszenie ilości osób zwiększa ładowność pojazdu w rozumieniu    

technicznym – tym samym umożliwia zabranie większej ilości sprzętu.

       Odpowiedź: NIE

 

Pytanie 4. Czy Zamawiający dopuści pojazd wyposażony w radio samochodowe z zestawem głośnomówiącym bluetooth, gniazdem AUX, USB, iPod i odczytem MP3, sterowanym z kierownicy bez czytnika CD?

     Odpowiedź: TAK

 

Pytanie 5. Czy Zamawiający dopuści pojazd z szybami stałymi w tylnych drzwiach?

      Pojazd wyposażony jest w klimatyzację i odsuwane szyby w drzwiach przednich.

   Odpowiedź:  NIE

 

Pytanie 6. Czy Zamawiający dopuści zawieszenie pojazdu wzmocnione pojedynczym resorem piórowym?

Odpowiedź: NIE

 

Pytanie 7. Czy Zamawiający dopuść pojazd bez dodatkowego wzmocnienia miechami pneumatycznymi? Dodatkowe wzmocnienie miechami zmniejsza ładowność pojazdu.

 

 Odpowiedź:  NIE

 

Pytanie 8.Czy Zamawiający dopuści zbiornik paliwa minimum 75 l? W związku ze zmianami norm emisji spalin z Euro 5 na Euro 6 oraz wymuszeniem stosowania dodatkowych zbiorników płynu AdBlue pojazdy zostały wyposażone standardowo w zmniejszone zbiorniki paliwa. Dopuszczenie tego rozwiązania umożliwi złożenie ofert przez większą liczbę Wykonawców a co za tym idzie zwiększy konkurencyjność postępowania.

     Odpowiedź: TAK

 

 

Pytanie 9. Czy Zamawiający dopuści pokrycie zewnętrzne i wewnętrzne zabudowy z laminatu? Pojazd z zabudową z laminatu jest lżejszy od pojazdu z zabudową wykonaną z blachy aluminiowej, laminat  jest mniej podatny  na zagniecenia i nie koroduje.

Odpowiedź: TAK

 

Pytanie 10. Czy Zamawiający dopuści szerokość żaluzji bocznych 1000 mm?

      Odpowiedź: TAK

 

Pytanie 11. Czy Zamawiający dopuści szerokość żaluzji tylnej 800 mm?

      Odpowiedź: TAK

 

Pytanie 12. Czy Zamawiający dopuści maszt pneumatyczny o mocy najaśnic 288W? Podnoszenie, opuszczanie i obracanie najaśnic sterowane za pomocą pilota przewodowego.

     Odpowiedź; NIE

 

Pytanie 13. Czy Zamawiający dopuści zderzak przedni bez orurowania wzmacniającego (wyciągarka jest wbudowana w zderzak, posiada niezależne zabezpieczenie zasilania elektrycznego, zabezpieczające instalację pojazdu przed uszkodzeniem w  momencie przeciążenia). Orurowanie w tym przypadku nie ma charakteru wzmacniającego konstrukcji pojazdu, czy mocowania wyciągarki.

   Odpowiedź:  NIE

 

Pytanie 14. Czy lampy oświetleniowe dalekosiężne mogą być zamontowane w sygnalizacyjnej lampie zespolonej na dachu?

      Odpowiedź: TAK

 

Pytanie 15.Zamawiający napisał że naprawy przeprowadzane będą w czasie do 72 godzin od daty zgłoszenia.

Wyznaczony termin 3 dniowy jest terminem bardzo krótkim na wykonanie naprawy, pojazdy podlegają serwisowaniu w całej Polsce, są coraz nowocześniejsze, bardziej skomplikowane a ich naprawa trudniejsza.

Prosimy o uwzględnienie zgodnie z Kodeksem Cywilnym terminu czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji.

 

Proponujemy zapis:

 

Przystąpienie do naprawy przez serwis nastąpi niezwłocznie, jednakże nie później niż 72 godziny od zgłoszenia faksem/mailowego. Do czasu, o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.

oraz

Strony zgodnie ustalają, że WYKONAWCA usunie przez autoryzowany serwis WYKONAWCY wady przedmiotu umowy - ujawnione w okresie gwarancji, w terminie do 14 dni od daty doręczenia mu zgłoszenia przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu na numer…….. lub poczty elektronicznej na adres……….

W szczególnych warunkach gdy WYKONAWCA nie będzie mógł dotrzymać powyższego terminu, warunki szczegółowe naprawy ustali indywidualnie z Zamawiającym.

Odpowiedź: Zamawiający nie dokonuje zmiany.

 

Uzasadnienie: Tak krótki czas na naprawy podyktowany jest przeznaczaniem pojazdu. Dostarczony pojazd zgodnie z nazwą „samochód ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą” wykorzystywany będzie głównie do w/w działań. Awaria takiego pojazdu skutkuje automatycznym wyłączeniem z podziału bojowego i znacznym obniżeniem gotowości bojowej. Pojazdy wykorzystywane w jednostkach OSP w Gminie Gostynin średnio liczą 30 lat, dlatego tak ważne jest dla bezpieczeństwa mieszkańców i przejezdnych, aby sprzęt był w stanie ciągłej gotowości, a w przypadku awarii, wykonanie naprawy zostało wykonane poza kolejnością.

 

 

W związku z udzielonymi odpowiedziami zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ (zał. Nr 1) i przedłuża termin składania ofert.

 

Nowy termin:

1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat, w terminie do dnia  19.09.2018 do godz. 09.00.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.09.2018 r., o godz. 09.15, w siedzibie U.G. Gostynin,  ul. Rynek 26.



Gostynin, 17.09.2018 r.

 

Ochotnicza Straż Pożarna

 w Białotarsku

 

 

Odpowiedź na zapytanie

 

dotyczy:  postępowania  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn: „Zakup nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą, ze zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000l dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Białotarsku”

          

         Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły zapytania do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udziela poniżej odpowiedzi:

 

Pytanie 1. Czy Zamawiający dopuści samochód nowy z produkcją z 2017r. ?

Odpowiedź: Zgodnie z zamieszczoną specyfikacją samochód ma być fabrycznie nowy i nie starszy niż z 2018r.

 

 

      


 




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Gostynin
Informację wprowadził(a) do BIP:Wiland Małgorzata
Data udostępnienia w BIP:2018-09-10
Data ostatniej aktualizacji:2018-10-11

Liczba odsłon: [3234524]