RG.271.1.1.2016
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gostynin
oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.04.2016 do 31.03.2020r.
Numer ogłoszenia: 54490 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500
Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek
organizacyjnych Gminy w okresie od 01.04.2016 do 31.03.2020r..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa
rachunków budżetu Gminy Gostynin, jednostek organizacyjnych Gminy Gostynin, w
okresie 48 miesięcy od podpisania umowy za pośrednictwem internetowego systemu
bankowości elektronicznej. 2. Udzielenie i obsługa kredytu odnawialnego w
rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu.
3. Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokaty O/N oraz lokowanie środków
na lokatach terminowych. 4. Prowadzenie na terenie miasta Gostynina oddziału
lub punktu kasowego, w którym opłaty i warunki obsługi będą realizowane na
warunkach określonych w udzielonym zamówieniu..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.11.00.00-4.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2020.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, iż posiada uprawnienia tj. posiada zezwolenie na prowadzenie
działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2015 poz. 128 ze zm.). Ocena spełnienia
warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia
nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz
oferty, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie pisemne zobowiązanie,
proponowany projekt umowy, oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu oddziałem,
placówką lub punktem obsługi klienta.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - cena kredytu w rachunku bieżącym - 5
- 3 - oprocentowanie lokat - 5
- 4 - oprocentowanie środków na rachunkach
bieżących i pomocniczych - 25
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: - stawki
podatku od towarów i usług; - ilości rachunków bankowych jak również ilości
jednostek organizacyjnych;
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy
Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat - pok. nr 2.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - pobierz;
Załącznik nr 1 -
Oświadczenie w trybie art. 22 - pobierz;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie
w trybie art. 24 - pobierz;
Załącznik nr 3 –Informacja o
grupie kapitałowej - pobierz;
Załącznik nr 4 – Zobowiązanie
innego podmiotu - pobierz;
-Załącznik nr 5 – Formularz
ofertowy - pobierz;
Załącznik nr 6 – Istotne postanowienia
umowy - pobierz;
Załącznik nr 7 – Oświadczenie
o posiadaniu banku - pobierz;
Załącznik nr 8 - Dokumenty pomocnicze: część 1; część 2; część 3; część 4; część 5; część 6.