Gmina Gostynin Gostynin,
dn. 29.09.2014r.
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
Zapytanie ofertowe
(dot. Opracowania
wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”)
I.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Wartość
zamówienia jest niższa niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30 000 euro,
dlatego też na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2013r., poz. 907 z późn.zm) niniejszej
ustawy nie stosuje się.
II.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gostynin
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
NIP
971-065-94-40, REGON 611015922
III. Przedmiot
zamówienia
1. Kod CPV:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do
współczesności” zgodnie z poniższą specyfikacją.
2. Specyfikacja
1.
Monografia powinna stanowić wyczerpujące źródło
informacji na temat historii obszaru Gminy Gostynin. Monografia ma stanowić tzw. małą encyklopedię o obszarze
Gminy Gostynin o kulturze, historii oraz ludziach.(co najmniej 200 stron).
2.
Monografia powinna składać się z dwóch części:
Część I: Historia gminy Gostynin od początku pierwszych
wzmianek do czasów dzisiejszych.
Część II: Historia obszaru poszczególnych miejscowości obszaru
Gminy Gostynin.
3.
Monografia zostanie opracowana na podstawie zasobów
archiwalnych zebranych przez Oferenta.
4.
Po dostarczeniu Zamówienia przez Oferenta, monografia
będzie oceniona przez Zamawiającego.
Oferent w razie zastrzeżeń zobowiązuje się
wprowadzić poprawki zgodnie z wytycznymi w terminie 10 dni roboczych od
otrzymania recenzji.
5.
Monografia powinna zostać przygotowana przez osobę/
zespół wykwalifikowany
i posiadający doświadczenie w tego typu usłudze.
6.
Oferent zobowiązuje się przenieść prawa autorskie na
Zamawiającego.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA MONOGRAFII
1)
Oferent zobowiązany jest przedłożyć następujące
dokumenty:
a.
Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego)
b.
Podpisane oświadczenie (załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego w przypadku instytucji/firmy)
c.
Opis doświadczenia autora/autorów monografii w
przygotowaniu publikacji (autorstwo/redakcja monografii autorstwo rozdziału w
monografii, artykułu w czasopiśmie naukowym) z zakresu monografii Gmin i Miast
z ostatnich 7 lat (od 2008) (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
d.
Proponowana struktura monografii (załącznik nr 4 do
zapytania ofertowego)
e.
Dokumenty rejestracyjne Wykonawcy: nr NIP, nr REGON,
aktualny odpis KRS albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej ( w
przypadku jednostki organizacyjnej) lub
Dane
osobowe: imię i nazwisko, adres zameldowania, adres e-mail, NIP, PESEL
(w przypadku osoby fizycznej).
2)
Oferta powinna być podpisana przez Oferenta lub osobę
upoważnioną do reprezentowania Oferenta.
3)
Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych elementów
skutkuje odrzuceniem oferty.
V.
TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA
Monografia
powinna zostać opracowana i dostarczona do zamawiającego w wersji
elektronicznej (dokument tekstowy) w ciągu 40 dni od podpisania umowy.
VI. MIEJSCE
I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Oferta
powinna być przesłana za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres Gminy
Gostynin ( z dopiskiem: Monografia Gminy Gostynin) lub złożona osobiście w
Sekretariacie Urzędu w zaklejonej kopercie do dnia 8 września do godz. 15.30.
Decyduje data wpływu.
2) Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3) Oferent może
przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4) W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
5) Zapytanie
ofertowe zostało zamieszone na stronie: www.uggostynin.bip.org.pl
VII.
OCENA OFERT TRYB
WYBORU WYKONAWCY
1.
Ocena oraz wybór najkorzystniejszej oferty nastąpią
dnia 9 września o godz. 12. Oferenci o wyniku zapytania ofertowego zostaną
poinformowani przez Zamawiającego drogą elektroniczną.
2.
Wykonawcą może być:
a.
osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna posiadające
niezbędną wiedzę
i doświadczenie o potencjał organizacyjny i ekonomiczny do wykonania
zamówienia.
b.
Podmiot nie podlegający wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia.
3.
Wykonawca nie może pozostawać powiązany zarówno z
Zamawiającym jak i osobami upoważnionymi do czynności związanych z
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub
kapitałowo ( tzn. uczestniczyć w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub
osobowej, posiadać udziały lub co najmniej 10 % akcji, pełnić funkcję członka
organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawać w
związku małżeńskim, w stosunku o
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku do
przysposobienia, opieki i kurateli), co potwierdza w oświadczeniu stanowiącym
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4.
Oferta niekompletna zostanie odrzucona bez przyznania
liczby punktów:
5.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie
następujących kryteriów:
Lp.
|
Kryterium
|
Znaczenie procentowe kryterium
|
Maksymalna liczba punktów,
jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
|
1.
|
Cena brutto
|
60%
|
6 pkt
|
2.
|
Doświadczenie autora/autorów
monografii w przygotowaniu publikacji z zakresu historii jednostek samorządu
terytorialnego
|
40%
|
4 pkt
|
6.
Zamawiający przyzna punkty na podstawie następujących
zasad:
a)
Cena brutto (załącznik nr 1)
Liczba
przyznanych punktów w ocenianej ofercie będzie liczona w następujący sposób:
Najniższe oferowana cena w
ramach
C= x 10
x 60%
Cena proponowana przez
Oferenta
b)
Doświadczenie autora/autorów monografii w przygotowaniu
publikacji z zakresu monografii gminy ostatnich 7 lat (od 2008
do 2014 roku)(załącznik nr 3)
Ocena dokonana
na podstawie liczby publikacji autora/autorów lub redaktora/redaktorów:
- od 1 do 5
publikacji – 1 punkt
- od 6 do 10 publikacji – 2 punkty
- od 11 do 15 publikacji – 3 punkty
- 16-20 publikacji – 4 punkty
W sumie
oferent może uzyskać 10 punktów.
7.
Spośród Oferentów
wyłoniony zostanie Wykonawca, z którym zostaną ustalone niezbędne do realizacji
zamówienia szczegóły, a następnie
zostanie podpisana umowa. W
umowie zostanie zawarty paragraf zastrzegający prawo wglądu do dokumentów
związanych z realizacją zamówienia.
8.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej zgodnie z powyższymi zasadami, ze , ze względu na jednakową
liczbę punktów, zamawiający może wezwać dostawców, którzy złożyli oferty, do
złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych lub
zaprosić ich do negocjacji.
9.
Jeżeli złożona oferta zostanie tylko jedna ważna oferta
przewyższająca kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia lub kilka ofert, z których każda z osobna przewyższać będzie ww.
kwotę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania przestawionych cen i
innych warunków związanych z realizacją zamówienia.
10. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe lub przystępując do negocjacji , nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
DODATKOWE
INFORMACJE
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
procedury wyboru ofert na każdym etapie postępowania.
2) Dodatkowych informacji udziela – Agata Uczciwek:
e-mail: a.uczciwek@gminagostynin.pl,
nr telefonu (24) 236 07 54
DO POBRANIA:
Załącznik nr 1
do Zapytania ofertowego FORMULARZ OFERTOWY – pobierz
Załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego OŚWIADCZENIE – pobierz
Załącznik nr 3
do Zapytania ofertowego DOŚWIADCZENIE AUTORA/ AUTORÓW MONOGRAFII W
PRZYGOTOWYWANIU PUBLIKACJI Z ZAKRESU HISTORII JEDNOSTEK SAMORZĄDU
TERYTORIALNEGO (od 2008-2014) – pobierz
Załącznik nr 4
do Zapytania ofertowego STRUKTURA MONOGRAFII – pobierz